هدایت شده از سپ̝یده᳥ دم᳥᳥
درود اگوریا ~
من اومدم با یه تقدیمیه کریسمسی که اولین تقدیمیه چنل هم به حساب میاد💁🏻♀
اول از اینکه این پیامو فور کنین تو چنلتون و لینک چنل زیباتون رو به درخت کریسمس ( 🎄)آویزون کنید تا من برش دارم و براتون یه نامه تبریک کریسمسی بنویسم و بگم که وایب چه شخصیتی توی کریسمس رو میدید مثلا :شیرینی زنجبیلی یا ، بابا نوئل 🎅🏻رو میدید .
ظرفیت شم زیاده
فقط اینجا جوین باشین❄️