میتونم سرما و آلودگی هوا رو بابت تعطیلی بغل کنمممم))
واقعا ازشون ممنونم نیاز داشتم به تعطیلی😭✔️
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
میتونم سرما و آلودگی هوا رو بابت تعطیلی بغل کنمممم)) واقعا ازشون ممنونم نیاز داشتم به تعطیلی😭✔️
البته آلودگی هوا رو فقط امروز دوست دارم بخاطر تعطیلی وگرنه من ریه امو دوست دارم😭🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شبیه اماریسه
واقعنیییخبخقححقحقحق😭😭😭😭😭😭😭😭