یه مدت جیسو بودم یه مدت نینگ نینگ یه مدت سجونگ یه مدت ساکورا و الانم میا😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
یه مدت جیسو بودم یه مدت نینگ نینگ یه مدت سجونگ یه مدت ساکورا و الانم میا😭
برای یه روزم یکی بودم که حتی اسمشو یادم نیست🤣