هدایت شده از اِنعکآس
برید گریه کنید شما آماریس نداریددددددددد😭😭😭😭😭
متاسفم براتوننن😭😭😭😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
برید گریه کنید شما آماریس نداریددددددددد😭😭😭😭😭 متاسفم براتوننن😭😭😭😭😭😭
نانسیِ اگوری پگوریییییینیحینینسننسنسنسنسنسنینسنینسنینسننسسخبحیخیخخیخی😭😭😭😭😭😭😭😭
هدایت شده از 𝘕𝘦𝘧𝘦𝘭𝘪𝘣𝘢𝘵𝘢
هدایت شده از پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
یه تقدیمی دیگه از پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی... ⋆⁺₊✧
به مناسبت نزدیک بودن زمستون بیاید بگم وایب زمستونیستون چیه ❆
این پیام رو تو چنلتون فور کنید {اگه ندارین هم برای دوستای پایهتون بفرستید 🌚} ✧
لینک چنلتون یا ایدیتون رو بفرستید.✧
من
ignore? nah