eitaa logo
پنــــاه دل:))
311 دنبال‌کننده
60 عکس
167 ویدیو
0 فایل
بسم خالق ماه:) اینجا؟!جایی میان سکوت و غم شروعمون؟ ¹⁴⁰⁴/¹¹/²² پایان؟ هر آنچه خدا بخواهد ܭܝ݆ߺی؟! فور کن
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجوری‌بچه‌اتون‌زودتر‌ راه‌رفتن‌یاد‌میگیره😉
هدایت شده از میـزبـان دلـتنـگـی
لطفا منو به مرحله‌ای نرسونید که منطقی فکر کنم ورژن منطقی من خیلی سرد و بیرحمه :)))
تایم
درس گرفتن قشنگه ولی کاش میشد یسری چیزاروهیچوقت آدم تجربه نکنه
با کسی قهر نمیکنم اما کاری میکنم با چراغ قوه دنبال صمیمیت سابقم بگرده، این هم مدل دست کشیدن منه.
. شـد؛ شـد‌.نشـد‌میرم‌مشهــد !<< رو‌به‌گنبدش‌قسمش‌میدم‌به‌جون‌جوادش彡 .
آنقدر درگیر احساسات دیگرانم که از احساسات خود خبری ندارم!
ریشه ی تمام رنج ها دلبستگیه..:))
گاهی وقتا تو زندگیت نه گریت میاد، نه خندت میاد، نه حرفی واسه گفتن داری، نه کسی هست که باهات حرف بزنه، فقط تو کنجِ تاریکی میشینی و سکوت میکنی...! چون حرفی نداری،اگه هم باشه مجبوری خفه شی تا مبادا کسی ناراحت بشه،سکوت می‌کنی تو خودت می‌ریزی آخرش با حال بد مجبوری به نیش و کنایه بقیه گوش بدی،بدون اینکه درک بشی،فهمیده بشی...!
پایان تقدیمی لف بعد تقدیمی راضی نیستم
شد شد، نشدهم راستش دیگه حوصله ندارم که بشه.