هدایت شده از میـزبـان دلـتنـگـی
لطفا منو به مرحلهای نرسونید که منطقی فکر کنم ورژن منطقی من خیلی سرد و بیرحمه :)))
با کسی قهر نمیکنم
اما کاری میکنم با چراغ قوه دنبال صمیمیت سابقم بگرده، این هم مدل دست کشیدن منه.
گاهی وقتا تو زندگیت نه گریت میاد، نه خندت میاد، نه حرفی واسه گفتن داری، نه کسی هست که باهات حرف بزنه، فقط تو کنجِ تاریکی میشینی و سکوت میکنی...!
چون حرفی نداری،اگه هم باشه مجبوری خفه شی تا مبادا کسی ناراحت بشه،سکوت میکنی تو خودت میریزی آخرش با حال بد مجبوری به نیش و کنایه بقیه گوش بدی،بدون اینکه درک بشی،فهمیده بشی...!