هدایت شده از نـــــــیلماه:))
رفقا..
نفری سه تا الهیبهرقیه لطف میکنید؟؟
#فورمرامی
آرامش چیست؟ نگاه به گذشته و شکر خدا؛ نگاه به آینده و اعتماد به خدا؛ نگاه به اطراف و جستجوی خدا؛ نگاه به درون و دیدن خدا…
گَهی گریان ، گَهی خندان ، گََهی چون اَبر سرگردان ، گَهی عاقلتر از عاقل ، گَهی نادانتر از نادان..! ️