دلم میخواد تابستونو بترکونم. هر کاری که دلم میخواد انجام بدم ، با ترس ها و فوبیا هایی که دارم روبه رو بشم ، برم جنگل کتاب بخونم ، اینقدر فیلم ببینم که خفه شم ، برم نصف ایرانو بگردم ، نقاشی بکشم ، برم کلاس های مختلف ، آشپزی رو بیشتر یاد بگیرم ، زبانم رو بیشتر تمرین کنم ، روتین پوستیم رو فراموش نکنم ، تم اتاقمو با پوستر های دیگه عوض کنم و......