هدایت شده از café
اگه یه کتاب ممنوعه بودی، حقیقتی رو پنهان میکردی که میتونست همهچیز رو عوض کنه.
اگه یه افسانه بودی، اسمت بین ستارهها جا مونده بود.
اگه یه نامهی قدیمی بودی، برای یک عشق ناتمام نوشته شده بودی.
اگه یه نویسنده بودی، دربارهی آدمهای فراموششده مینوشتی.
اگه یه معبد بودی، وقف خدای دریا میشدی.
اگه یه مجسمهی مرمری بودی، نگاهت پر از راز بود.
اگه یه جمله از یه رمان بودی، کنارت علامت ستاره میذاشتن.
اگه یه پایان بودی، از اون پایانهایی بودی که آدم دلش میخواست دوباره بخونتش.
چنلت: ۹۴٪ شبیه رویاییه که بعد از بیدار شدن هم یادت میمونه.
https://eitaa.com/moanaaaaa
هدایت شده از اُتاقَکِ مَخفی୨୧
برای خانومA عزیزم!!!!
شما اگه یه سریال بودید : چیزهای عجیب
اگه یه شخصیت بودید،الون
🌞✨
از طرف اسکارلت اتاقک مخفی