eitaa logo
کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات
24.7هزار دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
8.9هزار ویدیو
224 فایل
پاسخگویی به شبهات وشایعات ومباحث دینی مدعیان دروغین وعرفانهای کاذب مدیر کانال👇 @sollemassama ادمین کانال👇 @Morteza_Kahromi کانال خبری ما @news_revolution 👇 ادمین تبادل وتبلیغ @F_Gh14 👇کانال پرسمان‌دینی ما @porseman_onlin
مشاهده در ایتا
دانلود
نشر مجدد ⁉️ متن شبهه: 👇👇👇👇👇 کشته شدن حضرت علی در محراب دروغی است که آخوندا در آوردن، ایشان در هنگام ورود به مسجد و قبل از نماز ترور شد. ✅ پاسخ شبهه:👇👇👇👇 🔮در مورد مکان شهادت حضرت علی علیه السلام دو دسته روایت دارد. یکدسته همانگونه است که شبهه افکن میگوید. اما دسته دیگری از روایات و نقل های تاریخی حاکی از شهادت ایشان در محراب و هنگام سجده بوده است. برخی منابع هر دودسته ذکر میشود 🔮دسته اول 1. محمد بن جریر طبری در تاریخ خود کیفیت شهادت امام علی(ع) را به نقل از محمد حنفیه چنین گزارش کرده است: آن شب من در مسجد بودم و عده‏ای دیگر نیز در مسجد بیتوته کرده و مشغول عبادت بودند. نزدیک صبح امیر مؤمنان علی(ع) وارد مسجد شد و با صدای بلند فرمود: ایُّها الناس، الصلاة، الصلاة متوجه نشدم که آیا آن حضرت بعد از عبور از درگاه مسجد این کلمات را گفت یا قبل از آن. ناگهان چشمم به برق شمشیری افتاد و در آن لحظه شنیدم که یکی میگفت: الحکم لله یا علی لا لک و لا لاصحابک، شمشیری را دیدم و بار دوم همان ضربت بر امام(ع) وارد آمد. علی(ع) فرمود: نگذارید مرد قاتل فرار کند جمعیت حاضر در مسجد ضارب را احاطه کردند. (تاریخ طبری، ج 3، ص 157) ۲. «ابوالحسن مسعودی» مورخ نامدار اهل سنت در قرن سوم هجری نیز در مروج الذهب مینویسد: ابن ملجم با همدستان خود در مقابل دری که علی از آن جا وارد مسجد میشد مخفی شدند، علی(ع) هر روز هنگام اذان صبح میآمد و مردم را برای نماز بیدار میکرد ابن ملجم بر اشعث که در مسجد بود گذر کرد و اشعث به او گفت: صبح تو را رسوا کرد. حجر بن عدی که این سخن را شنید گفت: ای اعور! او را به کشتن دادی خدا تو را بکشد. در این لحظه علی(ع) وارد مسجد شده و ندا میداد: ای مردم برای نماز آماده شوید. ابن ‏ملجم و یارانش به او حمله کرده و میگفتند: «الحکم لله لا لک»، ابن ملجم با شمشیر ضربتی بر پیشانی آن حضرت زد. (مروج الذهب، ج 2، ص 412) 🔮دسته دوم 1. مرحوم علامه مجلسی؛ با نقل حدیثی از امام علی بن موسی الرضا(ع) مینویسد: هنگامی که ابن ملجم - لعنْة الله علیه - بر سر مبارک علی(ع) ضربت شمشیر را میخواست وارد سازد با خود همدستی داشت که ضربت او به دیوار برخورد کرد اما ابن‏ملجم در حالی که علی(ع) در سجده بود، ضربتی بر فرق مبارک آن حضرت وارد ساخت.(بحارالانوار، ج 42، ص 5) 2. سید بن طاووس در کتاب «مصباح الزائر» در ضمن نقل زیارت جامعه ائمه المؤمنین(ع) به نقل از ائمه معصومین(علیهم السلام) مینویسد: «و انتم بین صریع فی المحراب قد فلق السیف هامته» ؛ و بعضی از شما اهل بیت(علیهم السلام) در محراب عبادت به زمین افتاده در حالی که شمشیر زهرآلود فرق مبارکش را شکافته است. و این دلیل دیگری است که امیر مؤمنان علی(ع) در محراب عبادت به شهادت رسیده است 3. «ابن قتیبه دینوری» از مورخین شهیر اهل سنت در کتاب معروف الامامْ و السیاسْ، حادثه شهادت امیرمؤمنان علی(ع) را چنین گزارش کرده است: در صبح روز جمعه که ده روز از ماه رمضان، در سال چهلم هجرت باقی مانده بود، علی(ع) از منزل خود برای اقامه نماز وارد مسجد شد و هنگامی که در محراب عبادت نماز را شروع کرد ابن ‏ملجم بر او حمله کرد و در حالی که گفت: الحکم لله لا لک یا علی! با ضرتب شمشیر فرق مبارک علی را شکافت و علی(ع) گفت: «فزت و رب الکعبه». (الامامةْ و السیاسةْ، ج 1، ص 160) 4. دانشمند معروف اهل تسنن «سبط بن جوزی» مینویسد: هنگامی که حضرت علی(ع) در محراب عبادت قرار گرفت چند نفر به او حمله‏ور شدند و ابن ‏ملجم ضربتی بر آن حضرت فرود آورد و بلافاصله با همراهانش گریختند. (تذکرةْ الخواص، ص 177) ۵. سید نعمت الله جزایری از محدثین قرن دوازدهم هجری در کتاب قصص الانبیأ خود روایتی را از پیامبر اکرم(ص) نقل میکند که دلالت روشنی بر شهادت علی(ع) در محراب عبادت دارد. او میگوید: روزی رسول الله(ص) به علی(ع) فرمود: «یا علی صبر تو چگونه خواهد بود آن روزی که فرق تو شکافته شده و محاسنت از خون سرت رنگین شود در حالی که تو در محراب عبادت سجده کرده‏ای؟! علی(ع) فرمود: یا رسول الله! آن جا مقام شکر است نه مقام صبر. (القصص الجزائری، ص 351) کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
🔰 در این روزها،افراد ضد اسلام و باستان پرست،شبانه روز مطلب پخش می کردند که ملعون ، ایرانی بوده و اسم اصلی اش بوده و جملاتی به کار می برند در دفاع از او. 👈 قابل توجه این نابغه های علم تاریخ باید عرض کنم همانطور که در تصویر می بینید و خط گذاری کردم از کتاب ترجمه تاریخ طبری ج5 ص 1717، از سرداران سپاه ساسانی بود که در جنگ قادسیه در نبرد با از فرماندهان لشکر اسلام کشته شد !!! 👈 یعنی در سال 15 هجری ، یعنی 25 سال قبل شهادت امیرالمومنین (ع) کشته شده بود! 👈 ملعون هم از قبیله کندی بود و در عرب بودنش شکی نیست. 🌀 از جماعت ضد اسلام و باستان پرست انتظار نداریم قرآن و مفاتیح بخوانند، اما کمی توصیه می کنیم که وقتی می خواهند علیه اهل بیت چیزی بنویسند، حداقل یکبار آن چیزهایی که می شنوند را تحقیق کنند و بعدا نشر دهند تا این چنین رسوا نشوند! ✍️ احسان عبادی @mobahesegroup
✅ پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله: 📍 أفضَلُ الإيمانِ أن تَعلَمَ أنَّ اللَّهَ مَعَكَ حَيثُ ما كُنتَ؛ 📌 برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است. 📚 نهج الفصاحه, ص۲۲۹ @mobahesegroup
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت های خانواده شهیدکاظمی از شهدای ناوچه کنارک 🔹کمرمان شکست ولی نمی خواهیم خم به اَبروی رهبرمان بیاید @mobahesegroup
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویژه سالروز شهادت حضرت علی(ع) 🏴سپهبد قاسم سلیمانی: این☝️ امامی است که ما الان لباس عزا پوشیدیم در عزای او و خودمان را منتسب به او میدانیم! @mobahesegroup
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️ (جلسه15 - قسمت اول) ❇️شأن حضرت قرآن: ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال ⬅️قسمت سوم *️⃣در قسمت های قبل بیان شد که یکی از شئون و شاخصه های حضرت قرآن این است که تمامی مَثَل و ضرب أمثالي که با دلالت آنها، خلق به حقیقت مطلق عالَم هدایت می گردند، در آیات آن بیان شده است «ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال» ؛ ➖عنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ (علیه السلام) قَالَ: خَطَبَنَا أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ (علیه السلام) خُطْبَةً فَقَالَ فِيها : ..فَالْقُرْآنُ آمِرٌ وَ زَاجِرٌ حُدَّ فِيهِ الْحُدُودُ وَ سُنَّ فِيهِ السُّنَنُ وَ ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال‏ .. 📔البرهان في تفسير القرآن ؛ ج۱ ؛ ص۱۸ 📔بحار الانوار ،ج۸۹ ص:۲۶ 📔تفسیرعیاشی،ج۱ ص: ۷ 🔷چنانکه در شریفه ٢٧ سوره مبارکه زمر وارد شده است: «و لَقَدْ ضَرَبْنَا لِلنَّاسِ فِي هَذَا الْقُرْآنِ مِنْ كُلِّ مَثَلٍ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ» (سوره زمر، آیه ۲۷) ✔️«من کلّ مَثَل»، دلالت دارد بر شمولیت تمامی أمثال در آیات حضرت قرآن؛ أنواع متکثر أمثال از آفاقی و أنفسی، به جهت دلالت بر یک حقیقتِ بسیط و أعظم: «أَنَّهُ الْحَقُّ» «سَنُريهِمْ آياتِنا فِي الْآفاقِ وَ في‏ أَنْفُسِهِمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ ..» (سوره فصلت،‌ آیه ۵۳) 🔷بیان شد که أمثال صور مختلف دارند و هر مَثَلی به اندازه سعه ی خویش می تواند دال بر حقیقت باشد. در این قسمت، به شرح این مطلب و انواع مختلف أمثال در آیات حضرت قرآن می‌پردازیم. ◀️در نازل ترین مرتبه از صور مختلفه أمثال، أمثال «آفاقی» قرار دارند. این أمثال به کار برده می شوند تا بر مفهومی «أنفسی» دلالت داشته باشند. ☑️به عنوان نمونه خداوند عزوجل در آیات حضرت قرآن، به جهت توصیف معنای «نازل شدن حق بر قلوب» از مَثَل «نازل شدن ماء از آسمان» استفاده کرده است. «أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَسالَتْ أَوْدِيَةٌ بِقَدَرِها فَاحْتَمَلَ السَّيْلُ زَبَداً رابِياً وَ مِمَّا يُوقِدُونَ عَلَيْهِ فِي النَّارِ ابْتِغاءَ حِلْيَةٍ أَوْ مَتاعٍ زَبَدٌ مِثْلُهُ كَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ كَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثال‏» (سوره رعد،‌ آیه ۱۷) 🔹بدین شرح که، آیه آفاقی نزول ماء به جهت دلالت بر حقیقتی أنفسی که آن نازل شدن حق یعنی ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) بر قلوب است، در شریفه فوق مَثل زده و به کار برده شده ؛ همچنین توصیف ظرفیت و گنجایش متفاوت قلوب نسبت به نزول حق، با بیان اثرات متفاوت ماء بر زمین ها، مَثَل زده شده است. ➖«أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً» يقول أنزل الحق من السماء فاحتملته القلوب بأهوائها ➖ذو اليقين على قدر يقينه و ذو الشك على قدر شكه فاحتمل الهوى باطلا كثيرا و جفاء ➖فالماء هو الحق و الأودية هي القلوب 📔تفسير القمي ؛ ج‏١؛ ص٣۶٢ 📔البرهان في تفسير القرآن، ج‏٣ ، ص: ٢۴٣ *️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️ (جلسه15 - قسمت دوم) ◀️ أمثال آفاقی کثیری که در آیات حضرت قرآن دیده می شود، از جمله مَثَل بینا و نابینا ؛ حیّ و میّت؛ ظلمات و نور، دلالت بر معانی أنفسی دارند و آن عبارت است از توصیف ایمان و کفر، حق و باطل، مؤمن و کافر. چنانکه در روایات متعدد از حضرات تراجمة وحی الله (علیهم السلام) به این حقیقت اشاره شده است. وَ ما يَسْتَوِي الْأَعْمى‏ وَ الْبَصيرُ * وَ لاَ الظُّلُماتُ وَ لاَ النُّورُ * وَ لاَ الظِّلُّ وَ لاَ الْحَرُورُ * وَ ما يَسْتَوِي الْأَحْياءُ وَ لاَ الْأَمْواتُ ... (سوره فاطر، آیات ۱۹ تا ۲۲) 🔰بدیهی است که دلالت این أمثال بر معانی خویش، دارای مراتب است. بدین شرح که: ☑️«نور» در مطلق معنا، دلالت دارد بر «حقیقت ایمان » یعنی وجود مقدسه آل محمد (علیهم السلام)؛ و «ظلمت» در مطلق معنا، دلالت دارد بر «حقیقت کفر» یعنی اعداء آل محمد (علیهم السلام) : فالنور هم آل محمد عليهم السلام و الظلمات عدوهم‏ 📔الكافي ؛ ج‏١ ؛ ص٣٧۵ 📔البرهان فی تفسیر القرآن، ج ۱:ص ۵۲۵. 📔بحار الانوار، ج ١۵ ص ١٧ ☑️در مراتب نازل تر، مَثل «نور» در مقابل «ظلمت»، و یا مَثل «حیّ» در مقابل «میّت» به هر «مؤمنی» در مقابل هر «کافری» می تواند دلالت داشته باشد ؛ به میزان بهره ای که آن مؤمن از حقیقت ایمان برده و یا میزان متصف بودن کافر به کفر خویش. ➖عن ابی عبدالله (علیه السلام): .. فَالْحَيُّ الْمُؤْمِنُ وَ الْمَيِّتُ الْكَافِر 📔الكافي ؛ ج۲ ؛ ص۵ ⏪ أمثال متعددی همچون أنعام (چارپایان)، أصنام (بت ها)، أعيان نجس (خون و شراب...)، أعمال حرام ( قمار و ربا..) در آیات حضرت قرآن، در مطلق معنا دلالت بر اعداء آل محمد (علیهم السلام) دارند و در مراتب نازل تر، به هر کافری به میزان پذیرشی که از ولایت اعداء داشته‌ باشد ، دلالت می کند. ➖عن أبي عبد الله (عليه السلام) : ▫️عدُوُّنَا فِي كِتَابِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَ.. الْأَصْنامُ‏ وَ الْأَوْثانُ‏ وَ الْجِبْتُ وَ الطَّاغُوتُ.. . 📔تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة ؛ ص۲۱ ➖قالَ‏ اَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام): ▫️عدُوُّنَا فِي كِتَابِ اللَّهِ عَزَّوجَلَ‏ ... الْخَمْرُ وَ الْمَيْسِرُ وَ الْأَنْصابُ وَ الْأَزْلامُ‏ .. وَ الْمَيْتَةُ وَ الدَّمُ وَ لَحْمُ الْخِنْزِيرِ 📔تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة ؛ ص۲۲ *️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️ (جلسه15- قسمت سوم) ⏺نه تنها «أمثال آفاقی» در آیات حضرت قرآن، دارای صور متعدد هستند و هر صورتی از صور نیز به مرتبه ای از مراتب، وجه ای از وجوه و شأنی از شئون معنای أنفسی دلالت می کند ، بلکه «أمثال أنفسی» نیز خود دارای مراتب اند. ◀️چنانکه در آیات حضرت قرآن هر جا که لفظ «شیطان» به کار برده شده، در مرتبه ای ظاهر بر «ابلیس ملعون» (شیطان جنّ) دلالت دارد و در مرتبه ای دیگر و باطنی بر «شیاطین إنس» یعنی اعداء آل محمد (علیهم السلام) دلالت می کند. 🔰بنابراین در آیات حضرت قرآن: ✔️هم «أمثال» دارای صور متکثره و متعدده هستند؛ یعنی انواع مختلف أمثال از آفاقی و أنفسی و.. «کلّ مَثل» بیان شده است تا حق نزد بندگان تبیین گردد، ✔️هم هر صورتی از صور (چه آفاقی و چه أنفسی) دارای مراتب است تا بندگان در هر بار به مرتبه ای از مراتب معنایی و بطنی از بطون و وجه ای از وجوه آن مَثَل دلالت گردند؛ یعنی با بهره مندی از نورانیت عقل ، پس از ظاهر شدن مرتبه ای نازل تر از معنای مَثل ، بر مفهوم و مرتبه ای بالاتر و عمیق تر از آن رهنمون گردند. 🔷منکشف شدن حقائق نهفته در هر مَثلی از أمثال متکثره ی حضرت قرآن ، مطابق شریفه زیر، با نورانیت عقل و علم ممکن است : «وَ تِلْكَ الْأَمْثالُ نَضْرِبُها لِلنَّاسِ وَ ما يَعْقِلُها إِلاَّ الْعالِمُون‏» (سوره عنکبوت، آيه ۴۳) 🖋بررسی این شأن حضرت قرآن در قسمت بعد ادامه دارد.. *️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️ *️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️ کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيٓ أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ ... [این است‌] ماه رمضان كه قرآن در آن نازل شده، قرآنی كه سراسرش هدایتگر مردم است و دارای دلایلی روشن از هدایت می‌باشد، و مایه جدایی [حق از باطل‌] است... (بقره،۱۸۵) 🍀 طرح بهار قرآن 🍀 1⃣ فایل صوتی قرائت جزء 22 به روش تحدیر (تندخوانی) 2⃣ فایل صوتی چکیده تفسیر جزء 22 👇👇👇 @mobahesegroup
AUD-20200515-WA0005.mp3
7.83M
🌺چکیده تفسیر جزء بیست و دو مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارت‌های تفسیر قرآن کریم) تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی 🔆گروه قرآنی مصیر @mobahesegroup
🌺 علیه السلام: آنكه مالک خشم خود نباشد، مالک عقل خود نيست. مَن لَم يَملِك غَضَبَهُ لَم يَملِك عَقلَهُ. تحف العقول صفحه۳۷۱ 💠 @mobahesegroup
📜📚📜 📚📜 📜 (جلسه10) بسم الله الرحمن الرحیم « فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ مِمَّ خُلِقَ، خُلِقَ مِنْ ماءٍ دافِقٍ، يَخْرُجُ مِنْ بَيْنِ الصُّلْبِ وَ التَّرائِبِ » 📜 معرفی رساله فقهی «رسائل الشریف المرتضی» 🖊 تأليف سيد ابوالقاسم على بن حسين موسوى بغدادى (معروف به سید مرتضی علم الهدی) ☑️ جمهور فقیهان در باب خمس و در مسئله مستحق خمس، و تعدادی در باب وقف بر اولاد، مبتنی بر ادله اجتهادی راجع به ملاک سیادت بحث کرده و در این خصوص دو رأی عمده وجود دارد: ➖ ملاک سیادت أعم از صلب و رحم می باشد. بر این اساس، منتسبین از جانب پدر یا مادر، سادات بوده و مستحق خمس می باشند. ➖ ملاک سیادت، صلب است. براین اساس تنها منتسبین از جانب پدر، سادات و مستحق خمس می باشند. 👇 بررسی ریشه اختلاف : از علل اختلاف رأی در این خصوص به مبحث « حقیقت یا مجاز » در علم اصول فقه بازمی گردد : 📍 لازم بذکر است که مبنای این نظریه به یکی از علمای علم لغت عرب در اهل سنت بازمی گردد که در اصول فقه بر مبنای آن راجع به موضوع له الفاظ آرایی بیان شده است، که بحمدلله تبارک و تعالی در سلسله اصول فقه نورانی، این مسئله منقح شده است . ▪️ تقریر محل اختلاف : اطلاق اسم ولد به اولاد بنات، حقیقت است یا مجاز ؟ پاسخ : ➖ سید مرتضی و عده ای دیگر : ✔️ اطلاق اسم ولد لغتا هم بر ذکور و هم بر اناث ظاهر و عموم لفظ نیز مؤید آن است که اطلاق اسم ولد بر نوادگان دختری حقیقت است و اطلاق مجازی تحکُّم (فاقد دلیل) است، چون هنگام شک در استعمال، أصالة الحقیقة جاری می شود. پس مدعی مجاز، به دلیل عدول از ظاهر و مخالف اصل بودن ، باید ادعای خود را مدلل کند. ➖ عده ای دیگر از فقها: استعمال لفظ ولد برای نوه پسری حقیقت و برای نوه دختری مجاز است. لذا عرفا انتساب شخصی به شخص دیگر هنگامی حقیقی است که فقط از جهت پدر باشد. ↩️ در حالیکه لازمۀ این رأی، استعمال یک لفظ در آن واحد بر اکثر معنای واحد که محال است. مثلا در صورتیکه وقف بر اولادِ اولاد انشا شود، موقوف علیهم هم بر نوه دختری و هم پسری اطلاق می شود و امامیه بر این امر اجماع دارند، این درحالیست که کسی در این باب تردید نکرده است ! ✳️ البته هریک از قائلان به آیات و روایاتی مانند روایت مولانا امام کاظم علیه السلام جهت تبیین آرای خویش استناد کرده اند که در ادامه، ضمن بررسی رساله مذکور به آنها خواهیم پرداخت. 📜 📖📜 📜📖📜 کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
🔴خیانت در سایه تغافل مسئولین دکتر علیرضا زاکانی، نماینده منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با انتشار توئیتی به نکته مهم و تاسف باری از پست تلگرامی ، چهره اصلاح‌طلب و معاون سابق در امور زنان و خانواده اشاره کرده است. 🔸زاکانی نوشته است: « 15مه روز جهانی خانواده مقدمه ای شد که خانم مولاوردی مشاور آقای روحانی با اعلام تغییر ساختار خانواده عکسی با دونماد را بعنوان ساختارهای متفاوت خانواده منتشر نماید. این سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده می بایست از سوی آقای روحانی محکوم شود». 🔻پ ن: سیاست ها، مواضع خاص و همچنین اظهارات مولاوردی در سال های مدیریت او در راس معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم بارها و بارها مورد انتقاد جدی قرار گرفته بود. سیاست هایی که به نام زنان و در دفاع از حقوق آنها ولی در عمل علیه زنان مسلمان ایرانی بود. دفاع از دختران خیابان انقلاب (!) که به کشف حجاب می‌پرداختند و یا لایک پست مسیح علینژاد، ضدانقلاب فراری و مجری طرح «چهارشنبه های سفید» هم از جمله خیانتهای اوست. @mobahesegroup
❌ به نظر شما هدف از انتشار این تصویر با متن کاملا بی محتوای ذیلش توسط معاون سابق امور زن و خانواده دولت جمهوری اسلامی ایران چیست⁉️ تست زنی جامعه برای ورود به فاز بعدی اجرای سند توسعه پایدار ⁉️ یا اعلام غیر رسمی تلاش برای حمایت از قوم لوط در ایران⁉️ @mobahesegroup
⭕️ من خیلی خوشبینم مثلا نمیگم شهیندخت مولاوردی عامدانه عکس خانواده همجنس باز گذاشته، میگم اینقدر نمی‌فهمه که تو کانالش چی میزاره. متاسفم که از مسئولین مملکت ماست. 👉 @mobahesegroup
بسم الله القاصم الجبارین 🔴هشدار‼️ نفوذ فرهنگی در سایه تغافل مسولین در جریان است. متاسفانه در سایه تغافل متولیان امر، بار دیگر خانم شهیندخت مولاوردی (مشاور رئیس جمهور در امور زنان) با هنجار شکنی و مقابله با فرهنگ دینی و در راستای اجرای سند 2030 و حساسیت سنجی جامعه اسلامی اقدام به انتشار مطلبی در تایید همجنس‌بازی نمود. شب گذشته خانم مولاوردی در ایام شهادت مولی الموحدین با هدف دین زدایی، در پیج و کانالهاش عامدانه تصویری از انواع خانواده مورد تایید طراحان سند 2030 که شامل خانواده ی همجنسگرای دوزن و یک فرزند و دو مرد و یک فرزند میباشد منتشر نموده است. مجموعه مبلغات شهر تهران و طلاب حوزه های علمیه، فعالین فرهنگی و خانواده های شهدا و دین مدار با اعتراض نسبت به عملکرد این جریان نفوذ، از مسولین امر تقاضا دارند با چنین رفتارهایی برخورد قضایی و قانونی انجام شود. و با استناد به ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی که ترویج همجنسگرایی از مصادیق تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن محسوب می گردد و تا ده سال حبس دارد از مراجع ذیصلاح و قوه‌قضاییه تقاضای اشد مجازات برای مرتکبین چنین جرایمی از جمله خانم مولاوردی که سابقه متعدد در این امر داشته، را داریم. رونوشت: قوه قضاییه مراجع تقلید عظام دفتر نهاد رهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی و خانواده های شریف ایرانی کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
تصویری که خانم مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور به مناسبت روز خانواده منتشر کرده، تبلیغ ازدواج همجنسگرایان! البته از کسی که از تروریست حمایت کرده و پست مصی علینژاد رو لایک کرده انتظار بیشتری نیست ولی اینکه چرا همچین آدمی معاون امور زنانه جای تعجب داره!! @mobahesegroup
⭕️تبلیغ همجنس گرایی در کانال شهیندخت مولاوردی شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده مطلبی را منتشر کرده که در تصویر آن، اشکال انحرافی و مذموم خانواده های همجنس گرای ۲ زن و یک فرزند و دو مرد و یک فرزند دیده می شود. 🔺بر اساس قوانین کشور ترویج همجنس گرایی به استناد ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی از مصادیق تشویق و ترغیب مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن(هم ردیف خانه های فساد) محسوب می گردد و تا ده سال حبس شاملش می شود. 🔺گفتنی است خانم مولاوردی در دوران مسئولیت خود (در مهرماه ۹۴) نیز با برگزاری نشستی در راستای به رسمیت شناختن روسپیگری جرم فراهم آوردن موجبات فساد را مرتکب شده بود. شنیده ام پرونده ای هم در همین خصوص در دادسرای فرهنگ و رسانه علیه وی تشکیل شده است. ‎ @mobahesegroup
یاران و همراهان گرامی تا بحال نسبت به عملکرد خانم مولاوردی و امثال ایشان کوتاهی کرده ایم که به خود اجازه میدهند در روزی که بنام جمعیت نام گذاری شده طرفداران پرو پا قرص سند ۲۰۳۰ علنا به اجرای تعهد پلیدشان بپردازند. چند وقت پیش هم ایشان در جلسه ای به حمایت از روسپیگری پرداخته بود. از همه همراهان درخواست میکنیم امروز را باتوجه به اینکه در آستانه شب قدر ۲۳ رمضان به سر میبریم هم از خداوند متعال و امام زمان درخواست کنیم شر این معاندین سرسپرده به غرب را غز سر این مملکت اسلامی کم کند و هم درانتشار این پیامها انقدر تلاش کنیم تا بدست مراجع ذیصلاح رسیده و به این لجن پراکنی های معاندین داخلی رسیدگی نمایند از طرف تمامی خانواده های اخلاق مدار کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2
‏در رابطه با پست تلگرامی خانم مولاوردی نکاتی لازمه گفته بشه: 1/ایشون در تبریک روز جهانی خانواده گفتن که ساختار خانواده تغییر کرده و خب تو تصویر پستم منظورشون از تغییرو که همون به رسمیت شناختن ‎ هست میشه دید. اما این اولین بارشون نیست که از همجنسبازی حمایت کردن... https://t.co/iX0GC9AVI7‎ 👉 @mobahesegroup
🔺دومینوی در عالم خواب و بیداری 🔸واقعا رسالت یک رسانه چیست؟ خط قرمزش کجاست و نظام حساسیت های رسانه ای شامل چه عناصر و متغیرهایی است؟ رصد و دیده بانی فرهنگ جامعه اگر مسئولیت درجه یک رسانه نباشد پس چه دردی را دوا خواهد کرد و آیا لای جرز دیوار نمی خورد؟ 🔸با اعتماد به سکوت کدامین رسانه ها و همکاری و توجیه کدامین مقام و مسئول سیاسی و فرهنگی و... می توان در عالم خواب و بیداری و خیلی رک و راست، اساس و متغیراصلی یکپارچگی دینی و اجتماعی یک جامعه را هدف قرار داد؟ آیا بحران را بستر خلوتی برای نفوذ فرهنگی یافته اند یا قصد از خبر و اتفاق دیگری را دارند...الله اعلم! 🔸خانمی دولتی که در حد یک شهرستان هم نتوانسته بود ابتکار و تخصص و شایستگی اش را به اثبات برساند، حال در جایگاه یک مقام مسئول و مشاور دولتی بقول خودش در عالم خواب و بیداری پستی را فوروارد و در کانال خود بارگزاری می کند که برای تبریک روزجهانی خانواده، اساس را زیر سوال می برد‌. 🔸این ترفند رسانه ای که و حساسیت نظام فکری رسانه ای و فرهنگی جامعه را محک می زند تا به عادی سازی یا گرایی منجر شود نامش چیست؟ آیا از که حاکم و طراح بلامنازع آن دولت و است و بازی بدون توپ وزارت فرهنگ و ارشاد می توان سراغی از شخص یا شاخص دیگری گرفت؟ 🔸واقعا چندمین مهره از دومینوی نفوذ فرهنگی تفکر لیبرال حاکم بر فرهنگ و رسانه ماست که بایستی فتح شود؟ آیا به آخر خط رسیده ایم یا هنر و رسانه زیر سایه دولت سکولار، خیلی رو بازی می کند؟ 🔸خانم حواستان به نسل جوان و نوجوان امروز جامعه قطعا نیست ولی کودکان این جامعه را مدتی است که های_۲۰۳۰ جهانی شما و دولت فخیمه تان در برخی نقاط کشور و با چراغ نیمه روشن و خاموش در نوردیده است.. آری باور می کنیم از شما که از فرط خستگی و در عالم خواب و بیداری، فقط قصد تبریک روزجهانی خانواده را داشتید ولاغیر... علیرضامحمدلو، پژوهشگر و مدرس سوادرسانه کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup https://www.instagram.com/mobahesegroup2