هدایت شده از 🌴🇮🇷 کانال ظهور بسیار نزدیک است🇮🇷🌴
✨🌿✨🌿✨🌿✨🌿✨
⚜آنقدر از امام زمانمان فاصله گرفتیم که یوسف گمگشتهی فاطمهٔ زهرا سلاماللّهعلیها یک گوشهٔ بیابان را برای خودش گرفت و ما هم در شهرهای خودمان با زندگیهای خودمان سرگرم شدیم.
🕋🌺
ترسیدیم که آقا را در زندگیمان بیاریم.
اگر آقا بیاید باید از این هوسرانی دست بکشیم، نمیتوانیم مرکب نفسمان را جولان بدهیم.
همان کار، فکر و عقیدهای که سبب شد امیرالمؤمین علیهالسّلام را کنار گذاشتند.
🕋🌺
ما هم با امام زمانمان همراهی نکردیم، او را کنار زدیم، از قلب و خانهمان بیرون کردیم و در را بستیم که هرچه میخواهیم، انجام بدهیم.
فکر کردیم صاحب نداریم، حساب و کتاب نداریم. فکر کردیم آقا نداریم و دلش برای ما نمیسوزد.
🕋🌺
بیایید بیدار شویم. اوّلین قدم بیدار شدن، بازگشت است. بفهمیم که باید برگردیم.
🕋🌺
🌺ظهور بسیار نزدیک است🌺
@Zohorbesyarnazdikast
🌴اللهم عجل لولیک الفرج🌴
هر عکس ، یا صوت ، یا فیلمی را باز نکنید .❗️❗️❗️
دیگه عکسها و فیلم های مستهجن که بماند .... ❌❌❌
17.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یهودیان نیویورک 😳
نکته ها زیاد داره این فیلم ،
که یکیش اینکه از گوشی های قدیمی که تاشو هست استفاده میکنند.
با توجه به انفجارهای وسایل الکترونیکی در لبنان ، میتونیم یکی از دلایل عدم استفاده یهودیان از وسائل مدرن را بفهمیم
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرامزاده‼️
👆🏼بسیار مهم👆🏼
حتمااا ببینید و تا میتوانید نشر دهید
از بابت قرار دادن این فیلم ، از دوستان معذرت خواهی میکنم ، چند روز بود مردد بودم برای ارسال، ولی لازم هست که بدانیم دشمن برای زنان و خانواده چه نقشه های کشیده است .
مسیر مؤمنانه
حرامزاده‼️ 👆🏼بسیار مهم👆🏼 حتمااا ببینید و تا میتوانید نشر دهید از بابت قرار دادن این فیلم ، از دوس
کسانی که با حجاب و روسری مشکل دارند حتما این دو فیلم آخر را نگاه کنید . و نشر دهند .
چرا یهودیانی که دم از آزادی برای زنان ایرانی میزنند ، خود اینگونه به مسئله حجاب زنان و ارتباط آنها اهمیت میدهند،
و برای زنان ایرانی برداشتن روسری را عادی سازی میکنند.
Mahshor.mojtahedi.mp3
7.77M
🎙 #فایل_صوتی
❣ موضوع: زنهایی که در قیامت با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور میشوند
👤 آیت الله مجتهدی تهرانی ره
#همسرداری
#خانواده
✍ علامه طباطبایی
امام على بن موسى (رضا) فرزند امام هفتم كه (بنا به اشهر تواريخ) سال صد و چهل و هشت هجرى متولد و سال دويست و سه هجرى درگذشته است.
امام هشتم پس از پدر بزرگوار خود به امر خدا و معرفى گذشتگان خود به امامت رسيد و مدتى از زمان خود با هارون خليفه عباسى و پس از آن با پسرش امين و پس از آن با پسر ديگرش مأمون معاصر بود.
مأمون پس از پدر اختلافاتى با برادر خود امين پيدا كرد كه منجر به جنگهاى خونين و بالاخره كشته شدن امين گرديد و مأمون به سرير خلافت استيلا يافت.
تا آن روز سياست خلافت بنى عباس نسبت به سادات علوى، سياست خشونتآميز و خونينى بوده پيوسته رو به سختى مىرفت و هر چند گاهى يكى از علويين قيام كرده جنگ خونين و آشوبى برپا مىشد و اين خود براى دستگاه خلافت گرفتارى سختى بود.
و ائمه و پيشوايان شيعه از اهل بيت اگر چه با نهضت و قيام كنندگان همكارى نمىكردند و مداخلهاى نداشتند ولى شيعه كه آن روز جمعيت قابل توجهى بودند پيوسته ائمه اهل بيت را پيشوايان دينى مفترض الطاعه و خلفاى واقعى پيغمبر اكرم صلى الله عليه و آله مىدانستند و دستگاه خلافت را كه قيافه دربار كسرى و قيصر داشت، و به دست يك مشت مردم بى بند و بار اداره مىشد، دستگاهى ناپاك و دور از ساحت قدس پيشوايان خود مىديدند و دوام و پيشرفت اين وضع براى دستگاه خلافت خطرناك بود و آنرا به شدت تهديد مىكرد.
مأمون به فكر افتاد كه به اين گرفتارىها كه سياست كهنه و هفتاد ساله پيشينيان وى نتوانست چاره كند، با سياست تازه ديگرى خاتمه بخشد و آن اين بود كه امام هشتم را ولايت عهد بدهد و از اين راه هر گرفتارى را رفع كند، زيرا سادات علوى پس از آنكه دست خودشان به خلافت بند شد ديگر به ضرر دستگاه قيام نمىكردند و شيعه نيز پس از آنكه آلودگى امام خود را به خلافتى كه پيوسته آنرا و كار گردانان آنرا پليد و ناپاك مىشمردند، مشاهده كردند، ديگر آن اعتقاد معنوى و ارادت باطنى را كه در حقامامان اهل بيت داشتند، از دست مىدهند و تشكل مذهبيشان سقوط كرده ديگر خطرى از اين راه متوجه دستگاه خلافت نخواهد گرديد.
بديهى است كه پس از حصول مقصود، از بين بردن امام براى مأمون اشكالى نداشت. مأمون براى تحقق دادن به اين تصميم، امام رااز مدينه به مرو احضار كرد و پس از حضور، اول خلافت و پس از آن ولايت عهد خود را به امام پيشنهاد نمود و آن حضرت اعتذار جسته نپذيرفت ولى بالاخره به هر ترتيب بود قبولانيد و امام نيز به اين شرط كه در كارهاى حكومتى و عزل و نصب عمال دولت مداخله نكند ولايت عهد را پذيرفت.
اين واقعه در سال دويست هجرى اتفاق افتاد ولى چيزى نگذشت كه مأمون از پيشرفت سريع شيعه و بيشتر شدن ارادت ايشان نسبت به ساحت امام واقبال عجيب عامه مردم و حتى سپاهيان و اولياى امور دولتى، به اشتباه خود پى برد و به صدد چارهجويى آمده آن حضرت را مسموم و شهيد ساخت.
امام هشتم پس از شهادت در شهر طوس ايران كه فعلا شهر مشهد ناميده مىشود مدفون گرديد.
مأمون عنايت بسيارى به ترجمه علوم عقلى به عربى نشان مىداد و مجلس علمى منعقد كرده بود كه دانشمندان اديان و مذاهب در آن حضور يافته به مناظره علمى مىپرداختند امام هشتم نيز در آن مجلس شركت مىفرمود و با علماى ملل و اديان به مباحثه و مناظره مىپرداخت و بسيارى از اين مناظرهها در جوامع حديث شيعه مضبوط است.
يكى از بركات وجودى آن حضرت اين بود كه احاديث بسيارى كه از پدران بزرگوارش در دست شيعه بود، به وى عرضه شد و به اشاره و تشخيص وى، روايات غير صحيح و مجعول كه دستهاى ناپاك در ميان اخبار اهل بيت داخل كرده بود، مشخص و متروك گرديد.
آن حضرت در مسافرتى كه به عنوان ولايت عهدى از مدينه به سوى «مرو» فرمود، در طول راه و خاصه در «ايران» جنب و جوش عجيبى در ميان مردم پديد آورده بود و از همه جا دسته دسته به قصد ملاقات، متوجه حضورش مىشدند و شب و روز، پروانه وار به دور شمع وجودش مىگرديدند و معارف و احكام دين را ياد مىگرفتند.
📚 تعاليم اسلام ؛ ص۱۷۹
📚 شيعه در اسلام (طبع جديد) ؛ ص۱۸۶
#به_امید_طلوع_فجر_ظهور_منجی
امام حسن عسکری علیه السلام
... يَا أَبَا هَاشِمٍ سَيَأْتِي زَمَانٌ عَلَى النَّاسِ
روزی بر مردم خواهد آمد که:
1⃣ وُجُوهُهُمْ ضَاحِكَةٌ مُسْتَبْشِرَةٌ وَ قُلُوبُهُمْ مُظْلِمَةٌ مُتَكَدِّرَةٌ
مردم در چهره خندان هستند ولی دل هایشان تاریک و پر از غم است
2⃣ السُّنَّةُ فِيهِمْ بِدْعَةٌ وَ الْبِدْعَةُ فِيهِمْ سُنَّةٌ
سنت های واقعی رسول خدا را بدعت می دانند و بدعت ها و خرافات را به عنوان دین می شناسند
3⃣ الْمُؤْمِنُ بَيْنَهُمْ مُحَقَّرٌ وَ الْفَاسِقُ بَيْنَهُمْ مُوَقَّرٌ
مومن واقعی را تحقیر می کنند و به فاسق احترام می گذارند
4⃣ أُمَرَاؤُهُمْ جَاهِلُونَ جَائِرُونَ
حاکمانشان جاهل و ظالم هستند
5⃣ وَ عُلَمَاؤُهُمْ فِي أَبْوَابِ الظَّلَمَةِ
دانشمندان در خدمت ظالمان هستند
6⃣ زَادَ الْفُقَرَاءِ
فقرا زیاد می شوند
7⃣ وَ أَصَاغِرُهُمْ يَتَقَدَّمُونَ عَلَى الْكُبَرَاءِ
انسان های بی مقدار از انسان های بزرگ پیشی می گیرند
8⃣ لَا يُمَيِّزُونَ بَيْنَ الْمُخْلِصِ وَ الْمُرْتَابِ...
انسان با اخلاص را از ریاکار را تشخیص نمی دهند
📚 مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل ؛ ج11 ؛ ص380