📸 #گزارش_تصویری
👊 #ادامه_حضور مجاهدانه مردم و سخنرانی نماینده مردم در جمع مردم عزیز تهران
✅️ حضور و سخنرانی پرشور و انقلابی نماینده شریف و مردمی تهران در میان موج خروشان مردم تهران در میدان منیریه و میدان رازی (گمرک) 🇮🇷
🔻 دکتر سراج با قدردانی از حضور فعالانه مردم در میادین، از انعکاس و تاثیر حضورشان در رسانه های جهان به نکاتی نیز اشاره کردند .
🔻 محمد سراج با بیان اینکه، امروز جهان متوجه قدرت اجتماعی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی
شده است گفتند :
🔻با مقاومت و حضور مردم ایران در صحنه مبارزه، یک معجزه بزرگ والهی در کشور رخ داده که تمام محاسبات دشمن را بهم ریخته و همه را متعجب کرده است، دنیا شاهد این است که مردم ایران زیر بمباران بی رحمانه و غیر اخلاقی دشمن، که با حملات خود به مناطق مسکونی، مدارس، دانشگاه، بیمارستان، پل ها و زیرساخت ها، بار دیگر مظلومیت و حقانیت مردم ایران و عمق دشمنی و بی رحمی دشمنان ایران و مردم بیگناه ایران اسلامی را به جهانیان نشان داده، این کشور را به ابر قدرتی شکست ناپذیر تبدیل کرده و همانطور که امام عزیز و شهیدمان فرمودند ؛ خداوند راه شکست را بر امت اسلامی بسته است .
🔻وی در ادامه گفت : دشمنان قسم خورده اسلام، قرآن و انسانیت، بار دیگر نقاب از چهره خود گشوده و آنان که دستشان در پرونده هایی همچون جزیره اپستین و قتل عام مردم دنیا، به خون های مظلومان زیادی آلوده است، این چهره شیطانی، مردم جهان را بفکر فرو برده و ایران اسلامی را خط مقدم ایستادگی در برابر این شیاطین میدانند و با حضورشان در خیابانها، در کنار مردم ایران اعلام حمایت میکنند .
🔹️محمدسراج
🔻سراج در ادامه گفت :
ان شاءالله مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی با حمایت از سومین رهبر الهی عزیزمان و با دعای مردم مومن و مجاهد، خداوند پیروزی نهایی و قطعی را برای این مردم مقتدر و مظلوم رقم خواهد زد و با توکل به خداوند همه ما،در آینده ای بسیار نزدیک فتح قله های پیروزی را در کنار یکدیگرجشن خواهیم گرفت.
(انهم یرونها بعیدا و نراه قریبا )
🔻در ادامه نماینده مردم گفت:
مردم نباید اجازه بدهند چند صدایی در اجتماعات و رسانه ها بوجود بیاید و این اتحاد مردم، استخوان های دشمن را خرد کرده و تمام نقشه های شیاطین و دشمنان قسم خورده مارا نقش برآب کرده است .
ایشان در پایان، بر استمرار حضور مردم در میادین تاکید و اجر این حضور را فراوان دانستند و مردم را به استمرار حضور در میادین تشویق نمودند .
💠 تقدیر از تلاش های خالصانه دستگاه های خدمات رسان در جنگ رمضان
🔻به گزارش روابط عمومی دکتر محمد سراج، نماینده مردم شریف تهران درمجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشستی صمیمی از دستگاهای خدمت رسان شهرستان پردیس که در جنگ رمضان زحمات زبادی کشیدند، در سالن همایش های شهرداری پردیس تقدیر بعمل آمد .
🔻این نشست با حضور آقای فارابی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس به نمایندگی از نیروی زحمتکش این ارگان، آقای آلویی رئیس اداره برق شهرستان پردیس به نمایندگی از نیروهای زحمتکش این اداره، آقای شایان رئیس اورژانس شهرستان پردیس به نمایندگی از نیروهای زحمتکش اورژانس ، آقای مولاشور رئیس آتش نشانی پردیس به نیابت از تلاشگران آتش نشانی، رئیس آتش نشانی بومهن به نیابت از آتش نشانان شهر بومهن، اقای پرفند رئیس بنیاد شهید شهرستان پردیس ، آقای رضا درویش معاون خدمات شهری بومهن، آقای میهن دوست معاون خدمات شهری پردیس و شهرداران پردیس و بومهن، برگزار و از تلاش های این عزیزان جان برکف و انقلابی در ایام جنگ رمضان تقدیر شد .
🔻لازم به ذکر میباشد این مراسم از سوی حوزه بسیج ادارات و کارمندان شهرستان پردیس برگزار گردید و سخنران ویژه این مراسم دکتر محمد سراج نمایند مردم شریف تهران، ری و شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در جمع این عزیزان به ایراد سخن پرداختند.
✅ شبکه اطلاعرسانی محمد سراج، نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس.
🟢 پایگاه اطلاعرسانی ایتا
https://eitaa.com/mohammadseraj1