🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸سرنوشت انقلاب را برایتان بگویم ... | در آینده ایران و اسرائیل، تقابل مستقیم خواهند داشت 🔸
📆 (سخنرانی آیت الله حائری شیرازی در جمع سپاه استان اصفهان - سال ١٣۶۵)
⚔️ امروز در عالم دو ولایت مطرح است: «#ولایت_اهلبیت(ع) نسبت به مسلمانان خالص» و «#ولایت_یهود برای مسلمانان ناخالص».
هر دوی این ولایتها #در_حال_رشد هستند و باید هم رشد کنند. ببینید چه میخواهم بگویم! در اینطرف، ولایت امام دارد سر بلند میکند. در آنطرف هم ولایت اسرائیل دارد سر بلند میکند. در این وسط، کسانی هستند که باید یا جذب این بشوند یا جذب آن بشوند. اگر هنوز جذب نشدهاند، بهخاطر این است که این دو ولایت هنوز بهاندازۀ کافی به #رشد_نهایی خودشان نرسیدهاند. اسرائیل هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است. نهضت امام هم هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است.
⚔️ کسانی که با امام مخالفت میکنند، اینها میمانند تا اینکه بالاخره از زیر پرچم اسرائیل سر دربیاورند! چون در عالم، دو ولایت بیشتر نخواهد بود. منتها این دو ولایت، هنوز به حد کافی بزرگ نشدهاند. در آینده، وقتی این دو کاملاً رشد بکنند، با یکدیگر #رودررو خواهند شد؛ یعنی دیگر هیچ مملکتی، بین [نهضت] امام و اسرائیل واسطه و فاصله نخواهد بود. الان سوریه و لبنان واسطه هستند. در آینده، حکومت اسلامی و اسرائیل [ #مستقیماً ] با هم اصطکاک پیدا خواهند کرد؛ یعنی ولایت اهلبیت(ع) یک طرف، یهود هم یک طرف! تمام کسانی که نمیتوانند زیر بار یهود بروند، میبینند که چارهای جز قبول ولایت اهلبیت(ع) ندارند. آنوقت، اهلبیت(ع) رشد میکنند. در این وضعیت است که تمام جوامع، جز یهودیصفتان، سراغ امام زمان(ع) میآیند و این مقدمۀ ظهور امام زمان(ع) خواهد شد.
⚔️ شما میپرسید: «چرا یهود، قطب مقابل ولایت اهلبیت(ع) است؟» در روایت داریم کسانی که با اهلبیت(ع) مخالفت کنند و بغض ایشان را داشته باشند، #یهود_این_امتاند.
زینب کبری(ع) در همین ایام محرم و صفر، در کوفه صحبت کرد. حضرت به اهل کوفه گفت: «ضربت علیکم الذلة و المسکنة»! یعنی همانچیزی را که قرآن به یهود نسبت داده، حضرت خطاب به کوفیان میگوید! اینجا مقصود از کوفیان، تنها اهل کوفه نیست. کوفه در آن روز، نمونهای بوده برای تمام کسانی که امام حسین(ع) را ترک کردند. قرآن به یهود گفت: (ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْكَنَةُ وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ) و زینب کبری هم خطاب به کسانی که امام حسین(ع) را تنها گذاشتند، چنین گفت. امروزه هم، #ولایت_فقیه، همان تجلّی ولایت اهلبیت(ع) است؛ آنهایی که ولایت فقیه را نپذیرفتند، ولایتشان به #ولایت_یهود منتهی خواهد شد!
⚔️ #سرنوشت_این_انقلاب را برایتان گفتم تا اگر سختیها و فشارهایی پیش آمد، بدانید کسی که بناست در صف اهلبیت(ع) باشد را تحت فشار قرار میدهند. این شخص اگر به درد اهلبیت(ع) نخورد، به صف دشمنان ایشان ملحق خواهد شد. در مقابل هم، بسیاری افراد از صف دشمنان بیرون میآیند و به صف شما میپیوندند. بدانید که صف انقلاب، این است و این مشکلات را دارد تا زمانی که جلوه پیدا بکند.
♨️نیما به آزاد نزدیک بشه یعنی چی؟
آقای همتی گفته نرخ ارز نیما باید به نرخ آزاد نزدیک بشه.
نیما سامانهای هست که صادرکنندگان غیردولتی(عمدتا فولاد، پتروشیمی، معدنی و پالایشی)، دلارشون رو اونجا به واردکنندهها میفروشن.
تا واردکننده ها بتونن ارزشون رو برای واردات دریافت کنن.
این دلار نیما اول دولت شهید رئیسی حدود 25هزار تومن بوده، الان 45هزار شده!
حالا نزدیک بشه به نرخ آزاد یعنی چی؟ یعنی بشه 60 تومن.
این وسط کی نفع میکنه کی ضرر؟
مثال زنده، همین خبر دیروز بود. شرکتهای فولادی 1.5 میلیارد دلار نیاوردن بفروشن، منتظرن بشه 60 تومن.
یعنی چی؟
یعنی میخوان این 1.5میلیارد دلار رو بجای 45هزار، 60هزار تومن بفروشن. چقدر تفاوتشه؟ 22هزار و 500 میلیارد تومن!
یعنی با یه تصمیم آقای همتی، ناقابل 22500میلیارد تومن میره تو جیب این شرکتهای فولادی.
حالا فقط این1.5میلیارد دلاره؟
خیر!
صادرکنندههای غیردولتی، سالی نزدیک به 50میلیارد دلار صادرات دارن. تفاوت دلار 45هزار با دلار 60هزار تومن براشون میشه 750هزار میلیارد تومن!
درست متوجه شدید. با افزایش نرخ دلار نیما به آزاد، 750هزار میلیارد تومن بیشتر گیر این شرکتها میاد.
اما فقط این نیست!
قیمت جهانی محصولاتشون رو هم به دلار 60تومن ضرب میکنن به داخل میفروشن. اینجا هم یه عدد نجومی سود میکنن!
این صدها هزار میلیارد تومن رو کی پرداخت میکنه؟
ما مردم!
هم جنس وارداتی برامون گرون میشه،هم جنس ایرانی!
بعد لشکر اقتصاددانان رو میفرستن بگن دلار باید آزاد بشه، علت تورم هم نقدینگی هست!
📌 #خبر_فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
حجتالاسلام قنبریان، در ادامه با اشاره به بهکارگیری مشروط ناقضان و برهمزنندگان انسجام اجتماعی و فتنهگران در دولت گفتند: «آقای پزشکیان، هیچ اشکالی ندارد. فتنهگران ۸۸ را هم بیاورید؛ ولی گردن بگیرید. نه تابو کنید که اگر هر کس یک توییت زده نباید برگردد؛ نه از آن طرف بگویید که برگردید دور هم باشیم. ضعفای ایمان و کسانی که در مواردی به انسجام اجتماعی خلل وارد کردند، یکی باید آنها را گردن بگیرد تا وفاق ملی شکل بگیرد. یک نفر باید بگوید: پای من اینها دیگر غلط نمیکنند. خودشان نمیگویند؛ آقای پزشکیان تو بگو. تو بگو من ضامن».
ایشان در ادامه حکایتی را نقل کردند: «قائممقام رهبری در حصر بود؛ آیتالله امینی آمدند پیش حضرت آقا و گفتند که ایشان از مجتهدین هستند و زحمتهای زیادی کشیدهاند. آقا گفتند که من چه نفعی میبرم از اینکه ایشان در حصر باشد؟ شخص شما ضمانت بکنید که ایشان به انقلاب ضربهای نمیزند، فردا صبح حصر ایشان را بردارید. خود آقای امینی گفت: من نمیتوانم».
در آخر ایشان با اشاره به سازوکار امانخواهی در جامعه نبوی، خاطرنشان میکنند: «در جامعه رسولالله یک آدمی به متخلفی، امان میداد؛ میگفت این فرد متخلف بوده؛ من به او امان میدهم که تحت امان من بیاید. شبیه یکجور کفالت. راههای وفاق ملی اینها است. نه اینکه در را ببندیم همین آدمهایی که پس از ۹ دی ماندند باشند؛ بقیه هم سوار نشوند؛ چون خراب میکنند. نه آقا سوار شوند؛ همه سوار شوند. یا خود او بگوید که دیگر نمیکنم یا جناح و گروه او. آنها باید پشت سر ضعیف الایمانها و کسانی که انسجام اجتماعی را میشکنند راه بروند و جبران کنند. این روشی بود که نقبا در مدینةالنبی انجام میدادند و انسجام اجتماعی و وفاق ملی درست میکردند».
✍بیانات جناب حجت الاسلام والمسلمین قنبریان را عزیزان عضو کانال با دقت تمام مطالعه کنید.بسیار عالی است
گروه سیاست-رجانیوز: حجتالاسلاموالمسلمین قنبریان، در سخنرانی خود پیرامون نقش حلقههای میانی در ایجاد انسجام و وفاق اجتماعی، عدالت را مهمترین عامل انسجام و پیوند دلها عنوان کردند و گفتند با وجود تبعیض در جامعه انسجام اجتماعی حقیقی حاصل نمیشود؛ رفع تبعیض و اجرای عدالت نیز با سخنرانی درمانی اتفاق نمیافتد و باید پای اجرای عدالت تمامقد ایستاد و جان کند تا اندکی بتوان جامعه را به عدالت نزدیک کرد. چراکه تبعیض بسیار سختجان است. همچنین ایشان شرط استفاده از عناصر ناقض امنیت و انسجام اجتماعی را ضمانت و گردنگرفتن شخص آقای پزشکیان عنوان کرد. اگر میخواهید که در جامعه انسجام اجتماعی و وفاق ملی شکل بگیرد باید عناصر فتنهگر و ضد وفاق را گردن بگیرد و بگویید که اینها دیگر غلط نمیکنند.
به گزارش رجانیوز، به مناسبت ایام سوگواری خاندان اهلبیت (علیهمالسلام) در روزهای پایانی ماه صفر، در هیئت لبیک شهر مشهد به وعظ و خطابه پرداختند. موضوع سخنرانی ایشان در این مراسم «کارکرد حلقههای میانی در سیره اهلبیت (علیهمالسلام)» بود. ایشان در ابتدای این مراسم متذکر شدند که نقیب در جامعه نبوی معادل حلقههای میانی است که رهبری آن را مدنظر قرار دادهاند. در واقع نقیب حلقه وصل جامعه ایمانی به امام است. همچنین ایشان در ادامه به وظایف نقبا در جامعه پرداختند و یکی از مهمترین وظیفه نقبا را ایجاد انسجام اجتماعی و وفاق ملی عنوان کردند. سپس ایشان از این رهگذر به بررسی عوامل شکلگیری انسجام و وفاق اجتماعی در جامعه نبوی پرداختند.
حجتالاسلام قنبریان، مهمترین عامل وفاق و انسجام اجتماعی را عدالت عنوان کردند و گفتند: «حضرت زهرا سلاماللهعلیها در خطبه فدکیه علل احکام را میفرمایند که مثلاً خداوند چرا حج را واجب کرد؟ خداوند زکات را چرا واجب کرد؟ حضرت در آنجا میفرمایند: خداوند عدل را واجب کرد تنسیقا للقلوب. تا قلبها را یک نسق کند. چون انسجامی که ما میخواهیم انسجامی است که از قلبها جوشیده است. این دلها باید یک نسق بشود. یکپارچه بشود. هم نسق بشود. هم نسقی با تبعیض جور در نمیآید. تبعیض ذرهای میکند و عدالت تعمیم میدهد.»
ایشان در ادامه افزودند: «هرجا تبعیض درست کردید، پشت سر آن یک تبعیض دیگری هم خواهد بود. این را در آینه تاریخ خیلی آسان میتوانم بگویم. بعد از رحلت پیامبر اکرم صلیالله علیه و آله ابتدا آمدند گفتند عربها و عجمها. بلافاصله خود عربها آمدند گفتند عرب قریشی و غیر قریشی. به همان دلیلی که عجمها را بیرون کردند غیر قریشیها را هم بیرون کردند. قریشیها گفتند بنیامیه و غیر بنیامیه. طوری ذرهای شد که در زمان خلیفه سوم چون فقط امویها حکومت میکردند، ریختند خلیفه سوم را کشتند. این آخر تبعیض است. طوری ذرهای میکند که همه را نابود میکند»
همچنین ایشان در توضیح معنای عدالت و رابطه میان عدالت و انسجام اجتماعی، گفتند: «عدالت چه؟ عدالت یعنی رعایت استحقاقها. هر کسی حقی دارد بیاید. عنصر اصلی انسجام اجتماعی، عدالت است. نمیشود سخنرانی درمانی کنیم و بگوییم وفاق ملی وفاق ملی و دست به عدالت نزنیم. هرکسی وفاق ملی میخواهد مالکیت عمومی را گسترش دهد؛ برابری در حقوق و دستمزدها را گسترش دهد. نمیشود نجومی بگیر و کارگر حداقلبگیری که پنج ماه هم به او حقوق ندادهاند، با هم انسجام پیدا کنند. داریم شوخی میکنیم. نمیشود موطن خشونت و تنفر و جدایی از قلبها را بگذاری؛ اما نتیجه آن وفاق و همدلی شود. با سخنرانی و شعار نمیشود. باید پای آن ایستاد. تبعیض بسیار سختجان است. با سخنرانی و آییننامه و دستور نمیشود. جانکندن میخواهد تا اندکی از آن جابهجا شود. کار سختی است.»
ایشان در ادامه نمونهای از انسجام اجتماعی در جامعه نبوی را خاطرنشان کردند: «بعد از حضور پیامبر در مدینه، یهودیها از اینکه قبیله اوس و خضرج به یکدیگر پیوند خوردند و مدافع پیامبر شدند، نگران بودند. یهودیها شروع کردند خاطرات جنگهای گذشته را بازگو کردند. اشعار و رجزهایی که در جنگها علیه هم میخواندند را دوباره یادآوری میکردند. در مواردی هم داشتند موفق میشدند. یک جایی جمعی از اوس و خضرج گفتند میرویم در یک ریگزار و شروع به جنگیدن میکنیم. خبر که به پیغمبر رسید ایشان فوراً خودشان را به آنجا رساندند. تا پیغمبر را دیدند، دوباره آن اخوتی که پیغمبر بینشان درست کرده بود را به یاد آوردند. تاریخ مینویسد گریه کردند و یکدیگر را بغل کردند. ما چنین چیزی نیاز داریم. به اینجور پیوندهای محکم که نقش نقبا بسیار جدی است.»
🔴شهيد 23 ساله حزب الله که امروز به شهادت رسید، 3 روز دیگه جشن عروسیش بود💔
✅ کانال بدون سانسور
✍ طوبی به
با حوریان بهشتی وصلت کرد.
خداوند قلب نامزدش را تسکین کرامت بفرماید .
خدایا به حرمت این فرزانگان ما را به لقای خودت مشرف بفرما
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان ادامه دارد
🔹️رهف سعد کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خانهاش در غرب النصیرات در مرکز نوار غزه هر دو پای خود را از دست داده است.
ـــــــــــــــــــــــ
✍الهی بمیرم
خدایا انتقام این مظلومین را بگیر
ان شا الله صدایی در کنار کعبه به گوش خواهد رسید که فریادش تمام عالم را پر خواهد کرد اوست که میگوید
ألا یا أهل العالم أنا الإمام القائم؛ آگاه باشید ای جهانیان که منم امام قائم.
ا ألا یا أهل العالم أنا الصمصام المنتقم؛ آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده.
ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را تشنه کام کشتند.
ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام طرحوه عریانا؛ بیدار باشید ای اهل عالم که جدّ من حسین را برهنه روی خاک افکندند.
ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام سحقوه عدوانا؛ آگاه باشید ای جهانیان که جدّ من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردند.
سالروز آغاز امامت ، حجت بن الحسن العسکری ، مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، بر دادخواهان و منجی خواهان جهان مبارک باد🌹
@raveshetamadoni
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر بازرگانی مصر برای توسعه روابط تجاری به کویت رفته، برای خودشیرینی شروع به توهین به شیعیان کرده! غافل از اینکه اکثر اون جمع پیروان اهل بیت هستند... از خجالتش در اومدند
✍آفرین بر غیرت این حضار شیعه غیور
کاش عنصر غیرت و شجاعت در کشور ما در جامعه غربگرا تقویت میشد
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
🔻عبدالناصر همتی که پس از اخذ رأی اعتماد گفته بود اولین کار وزارتخانهاش مهار تورم است، دیروز گفته که مهار تورم وظیفه بانک مرکزی است!
احتمالا چندروز بعد هم اعلام می کنه که جبران کسری بودجه وظیفهی سازمان برنامه و بودجه است و خیال همه را راحت می کند!
وقتی یک راننده ی رانتی را مدرک دانشگاه آزاد می کنید وزیر اقتصاد مملکت همین میشه
#دولت_وفاق_فتنه_88
#پاداش_به_فتنگران_88
#فاین_تذهبون_قالیباف
#فاین_تذهبون_نمایندگان_مجلس
#این_عمار
#این_مدرس
#این_دکتر_رئیسی
#این_قاسم_سلیمانی
#این_دکتر_سعید_جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ زبان بدن!
زبان بدن به مجموعهی رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق میشود که در آن، فرد بدون صحبت کردن قادر به انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران است. زبان بدن یا Body Language یکی از اجزای ارتباطات غیرکلامی است که در برقراری ارتباطات روزمره ما، جایگاه بسیار پررنگی دارد. زبان بدن در متن زندگی ما قرار دارد، از ارتباطات روزانه ساده تا مذاکرات پیشرفته؛ زبان بدن نتایجی که ما به دست میآوریم را تحت تأثیر قرار میدهد.
بزرگوار شما الان به اعتبار رأی اکثریت مردم یکی از نمادهای قدرت ایران اسلامی هستید، لطفا به این بدیهیات توجه کنید.
┄┅═✧☫✧═┅┄
#کانال_خبری_تحلیلی_حزبالله