eitaa logo
#محسنیه_یادمان_شهداءگمنام
136 دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.2هزار ویدیو
158 فایل
يامُحْسِنُ قَدْاتاكَ الْمُسى‏ءُوَقَدْأَمَرْتَ الْمُحْسِنَ انْ يَتَجاوَزَعَنِ الْمُسيئِ انتَ الْمُحْسِنُ وَأَنَاالْمُسيى‏ءُبِحَقِّ مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ(ص) وَتَجاوَزْعَنْ قَبِيحِ ماتَعْلَمُ مِنّی #اسلام_به_ذات_خود_ندارد_عیبی #هرعیب_که_هست_ازمسلمانی_ماست
مشاهده در ایتا
دانلود
جلسه ویژه در محضر استاد ۹۸/۶/۱
🌺فضیلت و مراقبات روز مباهله - بیست و چهارم ذی‌الحجّه 💎 روزی که رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلّم با نصاراى نجران مباهله كردند و پيش از مباهله عبا بر دوش مبارک گرفته، حضرت اميرالمؤمنين و حضرت فاطمه و امام حسن و امام حسين عليهم السّلام را زير عبا جا داده و فرمودند: پروردگارا هر پيامبرى را اهل بيتی بوده است، كه مخصوص‌ترين خلق نسبت به او بودند، خدايا اينان اهل بيت من هستند، از ايشان شک و گناه را برطرف ساز و پاک كن ايشان را پاک كردنى كامل، پس جبرئيل نازل شد و آيۀ تطهير را در شأن ايشان فرود آورد، آنگاه رسول خدا صلّى الله عليه و آله و سلّم آن چهار بزرگوار را براى مباهله به بيرون بردند، چون نگاه نصارى بر ايشان افتاد، و حقيقت آن حضرت و آثار نزول عذاب را مشاهده كردند، جرأت بر مباهله را از دست داده و استدعاى مصالحه و قبول جزيه كردند. 💎 همچنین در اين روز حضرت اميرالمؤمنين علی عليه‌السّلام در حال ركوع انگشتر خود را به سائل دادند، و آيه «إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤتُونَ الزَّكاةَ وَ هُم راكِعُونَ» در شأن آن حضرت نازل گشت. 🍃 روز بیست و چهارم ذی‌الحجّه آداب بسیار ارزشمند و ثواب‌های بسیار زیادی دارد: 🔅 اوّل: غسل 🔅 دوّم: روزه 🔅 سوّم: خواندن دو رکعت نماز، که در وقت و کیفیت و ثواب مانند نماز روز عید غدیر است و البتّه “آیت الکرسی” در نماز مباهله باید تا “هم فیها خالدون” خوانده شود. بدین کیفیت: ▫️دو رکعت نماز، حدود نیم ساعت مانده به اذان ظهر بخواند، در هر رکعت: ▪️یک بار سوره «حمد» ▪️ده بار سوره «توحید» ▪️ده بار «آیت الکرسی» (تا هم فیها خالدون) ▪️ده بار سوره «قدر» ▫️براساس روایات، خواندن این نماز ثواب صد هزار حج و صد هزار عمره را دارد و باعث برآمدن حوائچ دنیوی و اخروی با سهولت و عافیت می‌شود، ان‌شاءالله 🔅 چهارم: خواندن دعای مباهله ▫️ این دعا شبیه به دعای سحر ماه رمضان است، و شیخ طوسی و سیّد ابن طاووس آن ‌را با اختلاف نقل کرده‌اند، روایت شیخ طوسی در کتاب"مصباح" در مفاتیح الجنان نقل شده است: ▪️اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک مِنْ بَهَائِک بِأَبْهَاهُ وَ کلُّ بَهَائِک بَهِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک بِبَهَائِک کلِّهِ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک مِنْ جَلالِک بِأَجَلِّهِ وَ کلُّ جَلالِک جَلِیلٌ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک... (برای خواندن متن کامل دعا به مفاتیح الجنان مراجعه شود) ▫️ از امام صادق علیه السّلام نقل شده است که می‌فرمایند، امام باقر علیه السّلام فرمودند: ▪️اگر بگویم اسم اعظم خداوند در دعای روز مباهله می‌باشد، راست گفته‌ام و اگر مردم می‌دانستند این دعا چه اثری در اجابت دعا دارد، با تمام توان برای آموختن آن تلاش می‌کردند. من نیز (امام باقر علیه السّلام) برای برآورده شدن حاجاتم این دعا را می‌خوانم و به نتیجه می‌رسم. آن، همان دعای مباهله است که این آیه در شأن آن نازل شد: "بگو بیایید فرزندان ما و شما، زنان ما و شما، نفس‌های ما و نفس‌های شما را گرد آوریم و آنگاه مباهله نماییم....". این دعا را جبرئیل برای رسول خدا صلّی الله عليه و آله و سلّم آورد و فرمود: با وصی، دو نوه و دخترت علیهم السّلام، با آنان مباهله کن و این دعا را بخوان! ▫️دعایی که قرار بود پیغمبر صلّی الله علیه و آله و سلّم در ماجرای مباهله بخوانند تا بر گروه مقابل، عذاب نازل شود، همین دعاست. 🔅 پنجم: دعایی که شیخ طوسی و سیّد ابن طاووس پس از دو رکعت نماز و هفتاد مرتبه استغفار، روایت کرده‌اند. اول آن دعا “الحمد للّه ربّ العالمین” است. 🔅 ششم: صدقه به تهيدستان به خاطر پيروى از امیرالمؤمنین علی علیه السّلام، مولای همه‌ی مردان و زنان با ايمان 🔅 هفتم: زیارت امیرالمومنین علیه السّلام 🔅 هشتم: خواندن زیارت جامعه @mohsenieh75
🌺 نماز و دعای روز مباهله به نقل از اقبال‌الاعمال سیّد بن طاووس 🔅 دو رکعت نماز با حمد و هر سوره که بخواهد بخواند و پس از سلام نماز هفتاد بار استغفار کند؛ سپس از جا برخیزد و دست‌ها را به دعا بلند کند و نگاهش را به آسمان بیندازد و بگوید: ▫️الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِينَ، فاطِرِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَهُ ما فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ، وَ جَعَلَ الظُّلُماتِ وَ النُّورَ. ▫️الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي عَرَّفَنِي ما كُنْتُ بِهِ جاهِلًا، وَ لَوْ لا تَعْرِيفُكَ إِيّايَ لَكُنْتُ مِنَ الْهالِكِينَ، اذْ قُلْتَ وَ قَوْلُكَ الْحَقُ‏ «قُلْ لا أَسْئَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْراً إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبى‏»، فَبَيَّنْتَ لِيَ الْقَرابَةَ، وَ قُلْتَ‏ «إِنَّما يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيراً»، فَبَيَّنْتَ لِيَ الْبَيْتَ بَعْدَ الْقَرابَةِ. ▫️ثُمَّ قُلْتَ وَ قَوْلُكَ الْحَقُّ بِتَفَضُّلِكَ عَلى‏ خَلْقِكَ وَ ارَدْتَ مَعْرِفَتَهُمْ بِالْبَيْتِ وَ الْقَرابَةِ، فَقُلْتَ وَ قَوْلُكَ الْحَقُ‏ «فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْناءَنا وَ أَبْناءَكُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَكُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْكاذِبِينَ». ▫️فَلَكَ الشُّكْرُ يا رَبِّ وَ لَكَ الْمَنُّ حَيْثُ هَدَيْتَنِي وَ ارْشَدْتَنِي، حَتّى‏ لَمْ يَخْفَ عَلَيَّ الْأَهْلُ وَ الْبَيْتُ وَ الْقَرابَةُ، حَتّى‏ عَرَّفْتَنِي نِسائَهُمْ وَ أَوْلادَهُمْ وَ رِجالَهُمْ. ▫️اللّهُمَّ إِنِّي أَتَقَرَّبُ الَيْكَ بِذلِكَ الْمَقامِ الَّذِي لا يَكُونُ اعْظَمُ فَضْلًا مِنْهُ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ لا اكْثَرُ رَحْمَةً بِمَعْرِفَتِكَ ايَّاهُمْ‏، فَلَوْ لا هذا الْمَقامُ الْمَحْمُودُ الَّذِي أَنْقَذْتَنا، وَ دَلَلْتَنا الَى اتِّباعِ الْمُحَقِّقِينَ مِنْ اهْلِ بَيْتِ نَبِيِّكَ وَ عِتْرَتِهِ، فَلَكَ الْحَمْدُ وَ الْمَنُّ وَ الشُّكْرُ عَلى‏ نَعْمائِكَ وَ أَيادِيكَ. ▫️اللّهُمَّ فَصَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، الَّذِينَ افْتَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ، وَ ثَبَّتَّنا بِالْقَوْلِ الَّذِي عَرَّفُونا، وَ اجْزِ مُحَمَّداً وَ آلَهُ عَلَيْهِمُ السَّلامُ مِنّا افْضَلَ الْجَزاءِ، وَ أَدْخِلْنا فِي شَفاعَتِهِمْ دارَ كَرامَتِكَ، يا ارْحَمَ الرَّاحِمِينَ. ▫️اللّهُمَّ هؤُلاءِ اهْلُ الْكِسَاءِ وَ الْعَباءِ يَوْمَ الْمُباهِلَةِ، وَ مَنْ دَخَلَ مِنَ الانْسِ وَ الْمَلائِكَةِ الْمُقَرَّبِينَ، اجْعَلْهُمْ شُفَعاءَنا، اسْأَلُكَ بِحَقِّ ذلِكَ الْمَقامِ انْ تَغْفِرَ لِي وَ تَرْحَمَنِي وَ تَتُوبَ عَلَيَّ، انَّكَ انْتَ التوَّابُ الرَّحِيمُ. ▫️اللّهُمَّ انِّي اشْهِدُكَ انَّ أَرْواحَهُمْ وَ طِينَتَهُمْ واحِدَةٌ، وَ هُمُ الشَّجَرَةُ الَّتِي طابَ أَصْلُها وَ أَغْصانُها وَ أَوْراقُها. ▫️اللّهُمَّ فَارْحَمْنا بِحَقِّهِمْ، فَإِنَّكَ اقَمْتَهُمْ حُجَجاً عَلى‏ خَلْقِكَ، وَ دَلائِلَ عَلى‏ ما يُسْتَدَلُّ بِوَحْدانِيَّتِكَ، وَ باباً الَى الْمُعْجِزاتِ بِعِلْمِكَ الَّذِي يَعْجُزُ عَنْهُ الْخَلْقُ غَيْرُهُمْ، وَ انْتَ الْمُتَفَضَّلُ عَلَيْهِمْ حَيْثُ اقَمْتَهُمْ مِنْ بَيْنِ خَلْقِكَ وَ نَقَلْتَهُمْ مِنْ عِبادِكَ. ▫️فَجَعَلْتَهُمْ مُطَهَّرِينَ أُصُولًا وَ فُرُوعاً وَ مَنْبَتاً، ثُمَّ اكْرَمْتَهُمْ بِنُورِكَ، حَتّى‏ فَضَّلْتَهُمْ مِنْ بَيْنِ اهْلِ زَمانِهِمْ وَ الاقْرَبِينَ الَيْهِمْ، فَخَصَصْتَهُمْ بِوَحْيِكَ، وَ انْزَلْتَ عَلَيْهِمْ كِتابَكَ، وَ أَمَرْتَنا بِالتَّمَسُّكِ بِهِما. ▫️اللّهُمَّ فَانّا قَدْ تَمَسَّكْنا بِكِتابِكَ وَ بِعِتْرَةِ نَبِيِّكَ، الَّذِينَ اقَمْتَهُمْ لَنا دَلِيلًا وَ عَلَماً، وَ أَمَرْتَنا بِاتِّباعِهِمْ، اللّهُمَّ انّا قَدْ تَمَسَّكْنا فَارْزُقْنا شَفاعَتَهُمْ حِينَ يَقُولُ الْخاطِئُونَ‏ «فَما لَنا مِنْ شافِعِينَ. وَ لا صَدِيقٍ حَمِيمٍ». ▫️اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنَ الصَّادِقِينَ بِهِمْ، وَ الْمُنْتَظِرِينَ لِشَفاعَتِهِمْ، وَ لا تُضِلَّنا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنا، آمِينَ رَبَّ الْعالَمِينَ. 📗 اقبال الاعمال، سیّدین طاووس، طبع جدید، ص ۳۵۴ @mohsenieh75
مناسبت های ۲۴ ذی الحجه : 🔷 ۱ - روز اين روز از يك سو روز مباهله اهل بيت عليهم السّلام با نصارى نجران است و نزول آیه : «فَمَنْ حَاجَّكَ فيهِ مِنْ بَعْدِ ما جاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أبْناءَنا وَ أبْناءَكُمْ وَ نِساءَنا وَ نِساءَكُمْ وَ أنْفُسَنا وَ أنْفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْكاذِبينَ» (سوره آل عمران، آيه ۶۱) (اگر كسى با تو مجادله كند بعد از علمى كه نزد تو آمده، بگو بيايد تا فرا خوانيم پسران خود و زنهاى خود و كسى كه به منزله جان ماست. آنگاه نفرين كنيم و لعنت خدا را بر دروغگويان قرار دهیم.) مراسم مباهله: روز دیگر بعد از نزول این آیه هنگام بالا آمدن آفتاب، پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله دست على بن ابى طالب عليه السّلام را گرفت و از حجره بيرون آمد. امام حسن و امام حسين عليهماالسّلام را پيش رو روانه فرمود و حضرت صديقه كبرى فاطمه زهرا سلام اللَّه عليها از پشت سر آمدند . . . . 🔷 ۲- روز نزول آيه تطهير در شأن اهل بيت عليهم السّلام در اين روز بوده است: إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (سوره احزاب آیه ۳۳) (اى اهل بيت، خدا مى‌خواهد پليدى را از شما دور كند و شما را پاك دارد.) 📚 (مسار الشيعة: ص ۲۲ - ۲۳. العدد القوية: ص ۳۰۷ - ۳۰۸. مصباح كفعمى: ج ۲، ص ۶۰۱. بحار الانوار: ج ۹۷، ص ۱۶۸، ۳۸۴. ) هنگامى كه اين آيه نازل شد پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله على و فاطمه و حسن و حسين عليهم السّلام را فرا خواند و فرمود: «اللهم هؤلاء اهلى» «بار الها اينان اهل من هستند». 📚(تاريخ الخلفاء، ص ۱۶۹) 🔷 ۳ - روز خاتم بخشى در اين روز أميرالمؤمنين عليه السّلام در مسجد پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله انگشتر خود را در حالت ركوع به سائل بخشيد، و آيه مباركه «إنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ يُقيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعُونَ» (سوره مائده: آيه ۵۵) در شأن آن حضرت نازل شد. 📚 (قلائد النحور: ج ذى الحجه، ص ۴۲۶) اكابر اهل سنّت اتّفاق دارند كه آيه «انما وليكم اللَّه... » در شأن امير المؤمنين عليه السّلام نازل شده است. از عليه السّلام معناى اين آيه شريفه را سؤال كردند كه مى فرمايد: «يَعْرِفُونَ نِعْمَتَ اللَّهِ ثُمَّ يُنْكِرُونَها» (سوره نحل: آيه ۸۳) «نعمت خداوند را مى شناسند و سپس آن را انكار مى كنند». از اميرالمومنين عليه السّلام معناى اين آيه شريفه را سؤال كردند كه مى فرمايد: «يَعْرِفُونَ نِعْمَتَ اللَّهِ ثُمَّ يُنْكِرُونَها» (سوره نحل: آيه ۸۳) «نعمت خداوند را مى شناسند و سپس آن را انكار مى كنند». ✅ حضرت فرمودند: هنگامى كه آيه مباركه «انما وليكم اللَّه... » نازل شد عده اى از اصحاب پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله در مسجد مدينه جمع شدند. بعضى به بعض ديگر گفتند: در باره اين آيه چه مى گوئيد؟ بعضى گفتند: اگر منكر اين آيه بشويم ساير آيات را هم بايد منكر شويم و اگر ايمان به اين آيه بياوريم و قبول كنيم براى ما ذلّت است زيرا على بن ابى طالب عليه السّلام بر ما مسلّط مى شود. عده اى از منافقين گفتند: ما مى دانيم كه محمّد در آنچه مى گويد صادق است. او را به ظاهر دوست داريم، ولى از على در آنچه امر مى كند اطاعت نمى كنيم. حضرت فرمودند: در اين هنگام اين آيه نازل شد: «يعرفون نعمة اللَّه ثم ينكرونها... »، يعنى: ولايت على بن ابى طالب عليه السّلام را مى شناسند و حال اينكه اكثر آنها كه آن را مى شناسند نسبت به ولايت آن حضرت كافرند. 📚(تفسير برهان : ج ۱، ص ۴۷۹) @mohsenieh75
در جلسه‌ای درباره سردار مریم می‌فرمایند:« ضد انگلیسی و ضد بیگانه بوده و این نشان می‌دهد که چگونه تربیت شخصیت را شکل می‌دهد. شخصیتی به نام بختیاری، قهرمان با استبداد. یعنی یک مادر توانست این فرزند را طوری بار بیاورد که شخصیت برجسته‌ای شود و با استبداد و رضاخان مبارزه کند که کار شایسته‌ای بود.» @mohsenieh75
جلسه ویژه در محضر استاد ۹۸/۶/۸
1_97827426.mp3
1.97M
السلام علیک یا مظلوم @mohsenieh75 🔴روش کوتاه امام هادی در خواندن زیارت عاشورا با صدلعن و صدسلام 👈زیارت عاشورا را بخوانید، به صدلعن و صد سلام رسیدید این‌گونه عمل کنید: يك بار لعن را -اللهم العن اول ظالم...- مي خوانيد و جمله ي پاياني آن؛ "اللهم العنهم جميعا" را صد مرتبه تكرار مي كنيد و سلام را كه يك بار عرض مي كنيد، فقط "السلام علَي الْحسين و عليٰ عليِّ بنِ الحسين و علی اولاد الحسین و عليٰ اصحاب الحسين" را صد مرتبه تكرار كنيد سند روایت: شفاء الصدور فی شرح زیارة العاشورا
‏◾️ ...عَلیکَ به مجالس ورشکسته! تحریک یا رشد @mohsenieh75
بسم رب الحسین جلسه ذکرمصیبت سالارشهیدان اباعبدالله توسط ذاکر اهلبیت مورخ ۹۸/۰۶/۱۵ ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه_شنبه_یکشنبه_۲شنبه_۳شنبه) در دارالقرآن امام زمان(عج) برگزار میگردد. هیئت محسنیه(س) یادمان شهدای گمنام
از خدا خواسته بود تا آخر عمرش، زیارت عاشورایش ترک نشود توصیه‌ی آیت‌الله بهجت به خواندن و مداومت بر زیارت عاشورا + به‌همراه متن «زیارت عاشورای مختصره» استادش، مرحوم غروی اصفهانی را یاد می‌کرد و می‌فرمود که او از خدا خواسته بود تا آخر عمرش، زیارت عاشورایش ترک نشود. با گفتن این ویژگی استاد، گویا حال خود را هم بازگو می‌کرد. همین‌طور هم شد: تا آخرین روزهای عمرش، هر روز زیارت عاشورا می‌خواند با صد لعن و صد سلام. چنان بهره‌هایی از این زیارت نصیبش شده بود که دیگران را نیز به خواندن و مداومت بر آن دعوت می‌کرد. روزی شخصی به محضرش رسید و گفت: «آقا، من فرصت نمی‌کنم که هر روز این زیارت را با صد لعن و صد سلام بخوانم. چه کنم؟» راه چاره‌ای به او نشان داد و فرمود که «زیارت عاشورای مختصره» را بخواند. برگرفته از کتاب رحمت واسعه، ص٢٢ «زیارت عاشورای مختصره» در کتاب‌های دعا زیارت دیگری برای امام‌حسین علیه‌السلام در روز عاشورا روایت شده است. این زیارت ازآنجاکه دارای صد لعن و صد سلام نیست، مختصرتر از زیارت عاشورای معروف است؛١ ازاین‌رو آیت‌الله بهجت قدس‌سره به کسانی که به ایشان می‌گفتند وقت ندارند زیارت عاشورا را بخوانند یا حتی به کسانی که بر خواندن زیارت عاشورای مفصله مداومت داشتند، توصیه می‌کردند این زیارت را بخوانند. از امام‌صادق علیه‌السلام روایت شده است که به علقمه می‌فرمایند: «اگر توانستی هر روز امام حسین علیه‌السلام را بدین زیارت در خانه و شهر خود زیارت کن». ٢ در کتاب مستدرک‌الوسائل آمده است: آیت‌الله بهجت قدس‌سره به کسانی که به ایشان می‌گفتند وقت ندارند زیارت عاشورا را بخوانند یا حتی به کسانی که بر خواندن زیارت عاشورای مفصله مداومت داشتند، توصیه می‌کردند این زیارت را بخوانند. «هرکس دوست دارد زیارت کند آن حضرت را از بلاد دور یا نزدیک، پس غسل کند و به صحرا یا بام خانۀ خود برود و دو رکعت نماز بگزارد و در آن سورۀ توحید بخواند، و چون سلام نماز را گفت، اشاره کند به‌سوى کربلاى معلّى آن‌گاه باخشوع و اِستکانت و توجه به حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بگوید:  اَلسَّلامُ ....⬇️🔽
اَلسَّلامُ عَلَیک یابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیک یابْنَ الْبَشیرِ النَّذیرِ وَابْنَ سَیدِ الْوَصِیینَ اَلسَّلامُ عَلَیک یابْنَ فاطِمَةَ سَیدَةِ نِسآءِ الْعالَمینَ اَلسَّلامُ عَلَیک یا خِیرَةَ اللَّهِ وَابْنَ خِیرَتِه اَلسَّلامُ عَلَیک یا ثارَ اللَّهِ وَابْنَ ثارِهِ اَلسَّلامُ عَلَیک اَیهَا الْوِتْرُ الْمَوْتُورُ اَلسَّلامُ عَلَیک اَیهَا الاِمامُ الْهادِى الزَّکىُّ وَعَلى اَرْواحٍ حَلَّتْ بِفِنآئِک وَاَقامَتْ فى جِوارِک وَ وَفَدَتْ مَعَ زُوّارِک اَلسَّلامُ عَلَیک مِنّى ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیلُ وَالنَّهارُ فَلَقَدْ عَظُمَتْ بِک الرَّزِیةُ وَجَلَّتْ فِى الْمُؤْمِنین وَالْمُسْلِمینَ وَفى اَهْلِ السَّمواتِ وَاَهْلِ الاَرَضینَ اَجْمَعین فَاِنّا لِلَّهِ وَاِنّا اِلَیهِ راجِعُونَ صَلَواتُ اللَّهِ وَبَرَکاتُهُ وَتَحِیاتُهُ عَلَیک یا اَبا عَبْدِاللَّهِ الْحُسَینَ وَعَلى آبائِک الطَّیبینَ الْمُنْتَجَبینَ وَعَلى ذُرِّیاتِکمُ الْهُداةِ الْمَهْدِیینَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً خَذَلَتْک وَتَرَکتْ نُصْرَتَک وَمَعُونَتَک وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ لَکمْ وَمَهَّدَتِ الْجَوْرَ عَلَیکمْ وَطَرَّقَتْ اِلى اَذِیتِکمْ وَتَحَیفِکمْ وَجارَتْ ذلِک فى دِیارِکمْ وَاَشْیاعِکمْ بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ وَاِلَیکمْ یا ساداتى وَمَوالِىَّ وَاَئِمَّتى مِنْهُمْ وَمِنْ اَشْیاعِهِمْ وَاَتْباعِهِمْ وَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذى اَکرَمَ یا مَوالِىَّ مَقامَکمْ وَشَرَّفَ مَنْزِلَتَکمْ وَشَاْنَکمْ اَنْ یکرِمَنى بِوِلایتِکمْ وَمَحَبَّتِکمْ وَالاْیتِمامِ بِکمْ وَبِالْبَرآئَةِ مِنْ اَعْدآئِکمْ وَاَسْئَلُ اللَّهَ الْبَرَّ الرَّحیمَ اَنْ یرْزُقَنى مَوَدَّتَکمْ وَاَنْ یوَفِّقَنى لِلطَّلَبِ بِثارِکمْ مَعَ الاِمامِ الْمُنْتَظَرِ الْهادى مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ وَاَنْ یجْعَلَنى مَعَکمْ فِى الدُّنْیا وَالاْخِرَةِ وَاَنْ یبَلِّغَنِى الْمَقامَ الْمَحْمُودَ لَکمْ عِنْدَ اللَّهِ وَاَسْئَلُ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ بِحَقِّکمْ وَبِالشَّاْنِ الَّذى جَعَلَ اللَّهُ لَکمْ اَنْ یعْطِینى بِمُصابى بِکمْ اَفْضَلَ ما اَعْطى مُصاباً بِمُصیبَةٍ اِنّا لِلَّهِ وَاِنّا اِلَیهِ راجِعُونَ یا لَها مِنْ مُصیبَةٍ ما اَفْجَعَها وَاَنْکاها لِقُلُوبِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُسْلِمینَ فَاِنّا لِلَّهِ وَاِنّا اِلَیهِ راجِعُونَ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَاجْعَلْنى فى مَقامى مِمَّنْ تَنالُهُ مِنْک صَلَواتٌ وَرَحْمَةٌ وَمَغْفِرَةٌ وَاجْعَلْنى عِنْدَک صَلَواتُک عَلَیهِ وَعَلَیهِمْ اَجْمَعینَ اَللّهُمَّ وَاِنّى اَتَوَسَّلُ وَاَتَوَجَّهُ بِصَفْوَتِک مِنْ خَلْقِک وَخِیرَتِک مِنْ خَلْقِک مُحَمَّدٍ وَعَلِىٍّ وَالطَّیبینَ مِنْ ذُرّیتِهِما اَللّهُمَّ فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَاجْعَلْ مَحْیاىَ مَحْیاهُمْ وَمَماتى مَماتَهُمْ وَلا تُفَرِّقْ بَینى وَبَینَهُمْ فِى الدُّنْیا وَالاْخِرَةِ اِنَّک سَمیعُ الدُّعآءِ اَللّهُمَّ وَهذا یوْمٌ تُجَدَّدُ فیهِ النِّقْمَةُ وَتُنَزَّلُ فیهِ اللَّعْنَةُ عَلَى اللَّعینِ یزیدَ وَعَلى آلِ یزیدَ وَعَلى آلِ زِیادٍ وَعُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَالشِّمْرِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ وَالْعَنْ مَنْ رَضِىَ بِقَوْلِهِمْ وَفِعْلِهِمْ مِنْ اَوَّلٍ وَآخِرٍ لَعْناً کثیراً وَاَصْلِهِمْ حَرَّ نارِک وَاَسْکنْهُمْ جَهَنَّمَ وَسآئَتْ مَصیراً وَاَوْجِبْ عَلَیهِمْ وَعَلى کلِّ مَنْ شایعَهُمْ وَبایعَهُم وَتابَعَهُمْ وَساعَدَهُمْ وَرَضِىَ بِفِعْلِهِمْ وَافْتَحْ لَهُمْ وَعَلَیهِمْ وَعَلى کلِّ مَنْ رَضِىَ بِذلِک لَعَناتِک الَّتى لَعَنْتَ بِها کلَّ ظالِمٍ وَکلَّ غاصِبٍ وَکلَّ جاحِدٍ وَکلَّ کافِرٍ وَکلَّ مُشْرِک وَکلَّ شَیطانٍ رَجیمٍ وَکلَّ جَبّارٍ عَنیدٍ اَللّهُمَّ الْعَنْ یزیدَ وَآلَ یزیدَ وَبَنى مَرْوانَ جَمیعاً اَللّهُمَّ وَضَعِّفْ غَضَبَک وَسَخَطَک وَعَذابَک وَنَقِمَتَک عَلى اَوَّلِ ظالِمٍ ظَلَمَ اَهْلَ بَیتِ نَبِیک اَللّهُمَّ وَالْعَنْ جَمیعَ الظّالِمینَ لَهُمْ وَانْتَقِمْ مِنْهُمْ اِنَّک ذوُ نِقْمَةٍ مِنَ الْمُجْرِمین اَللّهُمَّ وَالْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ آلَ بَیتِ مُحَمَّدٍ وَالْعَنْ اَرْواحَهُمْ وَدِیارَهُمْ وَقُبُورَهُمْ وَالْعَنِ اللّهُمَّ الْعِصابَةَ الَّتى نازَلَتِ الْحُسَینَ بْنَ بِنْتِ نَبِیک وَحارَبَتْهُ وَقَتَلَتْ اَصْحابَهُ وَاَنْصارَهُ وَاَعْوانَهُ وَاَوْلِیآئَهُ وَشیعَتَهُ وَمُحِبّیهِ وَاَهْلَ بَیتِهِ وَذُرِّیتَهُ وَالْعَنِ اللّهُمَّ الَّذین نَهَبُوا مالَهُ وَسَلَبُوا حَریمَهُ وَلَمْ یسْمَعُوا کلامَهُ وَلا مَقالَهُ اللّهُمَّ وَالْعَنْ کلَّ مَنْ بَلَغَهُ ذلِک فَرَضِىَ بِهِ مِنَ الاَوَّلینَ وَالاْخِرینَ وَالْخَلائِقِ اَجْمَعینَ اِلى یوْمِ الدّینِ اَلسَّلامُ عَلَیک یا اَبا عَبْدِاللَّهِ الْحُسَینَ وَعَلى مَنْ ساعَدَک وَعاوَنَک وَواساک