- پارسال همین موقع ، بین شادي مردم براي روزمادر ، بین اون صفبزرگ ، بين اون شلوغي ..
يه صداي وحشتناكي به گوش رسید !
مردم همه وحشتزده بهاین طرف و اون طرف میرفتن ! هیچکس نمیدونست چیشده !
ك کمکم ، یه خبرایی به گوش رسید ! ..
خبر رسید ك خیلیا ، جونشونو ازدست دادن ، و َبه آغوش ِحضرتالزهراء و َحاجقاسم و خدا رسیدن ؛
از کوچیك گرفته تا بزرگ ، از زن تا مرد ،
از نوجوونا تا افراد ِپیر و سالمند ..
از بچههایی مثل ِریحانه گرفته تاا نوجوونایى ِمثل ِفائزه !
خلاصه بخوام بگم ،
شماها مارو فراموشنکنید ، دستمونو بگیرید ، شفاعتمون کنید : )
[ سالگرد ِشهادتتونمباركقهرمانا ]
#خودنوشت .
رفقای ِقشنگم ؛
میگمم . . ؛ اینجا کسی هست که از دست من ناراحت باشه ؟ دلش رو شکونده باشم ؟
اگه هست لطف میکنه بیاد پیوی ؟ ؛ من واقعا شرمندهٔ همتونم : ))
رفقاا . .
این روزا خیلی دعام کنید ؛ اگه خطایی ازم سر زد حلالم کنید ؛ اگه کسی هم هست ؛ بیاد پیوی باهاش حرف بزنم و از دل ِپاك ُمهربونش در بیارم♥️ *
@Imnafish