رفقای ِقشنگم ؛
میگمم . . ؛ اینجا کسی هست که از دست من ناراحت باشه ؟ دلش رو شکونده باشم ؟
اگه هست لطف میکنه بیاد پیوی ؟ ؛ من واقعا شرمندهٔ همتونم : ))
رفقاا . .
این روزا خیلی دعام کنید ؛ اگه خطایی ازم سر زد حلالم کنید ؛ اگه کسی هم هست ؛ بیاد پیوی باهاش حرف بزنم و از دل ِپاك ُمهربونش در بیارم♥️ *
@Imnafish