تو به اندازهیِ تمام ِشکستها و دوباره بلند شدنات ، به اندازهیِ تموم از دست دادنها ، به اندازهیِ کلِ قضاوتشدنها و با وجودشون ادامه دادنات ، وَ به اندازهیِ تموم ِسختیهایی که تحمل کردی'قوی شدی'!
همین تفاوتها از تو یه آدم ِتوانمند ساخته ..
پس لطفا همینجوری ادامه بده :)) .
هدایت شده از - 𝖡𝗅︎𝗎𝖾
If I
could be anybody dead or alive .
I would wanna be my dad in
* 1985 .
اگه میخواهید خوشبخت باشید ، زندگی را به یک هدف گره بزنید ، نه به آدم ها و اشیا ! .