eitaa logo
ملاصدرای سیاسی
304 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
4.2هزار ویدیو
41 فایل
«سیاست ما عین دیانت ماست» کانال روبیکا: https://rubika.ir/mollasadrasyasi
مشاهده در ایتا
دانلود
تناقضات بی پایان در کلام حجت الاسلام علوی کرجی(بروجردی) حجت الاسلام علوی کرجی(بروجردی) در درس خارج اظهار کردند: 《 در دیدار با اساتید دانشگاه گفتم که ما از ماجرایی که برای این خانم پیش آمده ناراحتیم این خانم دختر ماست مگر پیامبر نفرمود "انا و علی ابوا هذه الامه" اینها دختران ماهستند وفرزندان ماهستند》 🔹آقای علوی کرجی اگر به اخبار داخلی توجه کنید میبینید که در این مدت: 🔻 چادرهایی که از سر زنان کشیده شد!! 🔻چشمان کودکی که به جرم حجاب مادرکور شد !! 🔻طلبه ای که بدنش پاره پاره شد!! 🔻بسیجیانی که بدنشان با سم یزیدیان زمان کوبیده شد. 🔻حافظان امنیتی که سلاخی و آتش زده شدند!! 🔻عمامه هایی که از روی سرها افتاد و عباهایی که سوزانده شد !! 🔹ولی هیچ صدایی از شما شنیده نشد وهیچ موضعی نگرفتید تازه خود را در زمره پدران امت میدانید! 🔹کدام پدر این چنین بین فرزندانش تفاوت قائل است 🔹نگویید که دران ماجرا احساس تکلیف کرده و در این باب تکلیفی نداشته اید چرا که از شما پذیرفته نیست. ✍آقای علوی کرجی(بروجردی) مراقب عدالت خود باشید چون یکی از شرایط امام جماعت عدالت است!!! کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
💢 زبان دیپلماسی سَلیس 🔹واقعیت تلخی وجود دارد که از شدت بداهت، پوشیده مانده است. ♦️در تمام سه دهه گذشته و در طول همه سال هایی که دولت های ما تصور می کردند مشغول مذاکره و تعامل و توافق با تروئیکای اروپایی هستند، سه دولت خبیث انگلیس، فرانسه و آلمان، در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به ایران و ایجاد باغ وحشی فراهم از جانی ترین گروه های اپوزیسیون برای ویرانی ایران بودند. 🔹رد پای این سه کشور در اغتشاشات و جنگ ترکیبی اخیر، پر رنگ تر از آن است که بتوانند پاک کنند. در حالی که برخی مدیران در طول دو دهه اخیر، تصور می کردند می شود حساب دولت های مذکور را از آمریکا جدا کرد یا میان آنها شکاف انداخت، تروئیکای اروپایی در بست در خدمت پروژه های ضد ایرانی بود. ♦️آنها حتی در برجام هم، به تصریح آقای ظریف، یازده تعهد خود ذیل توافق را زیر پا گذاشتند. پشت هم اندازی کردند و وعده های دروغ دادند، اما در پنهان ماجرا، کارگزار خط تحریم و ترور و آشوب افکنی بودند. 🔹باب مذاکره و تعامل، به عنوان یکی از ابزار های دیپلماسی، همیشه گشوده است. اما اولا مذاکره، تنها ابزار سیاست خارجی نیست و گاهی تهدید و قاطعیت و ضربت متقابل یا نا متقارن، بهتر جواب می دهد و مذاکره را غنی سازی می کند؛ ♦️مانند برخورد عبرت آموزی که با دولت گستاخ انگلیس پس از توقیف نفتکش ایرانی شد و با شرمساری عقب نشستند؛ زبان سلیس و انگلیس فهم! 🔹ثانیا نباید با سرگرم شدن محض به مذاکره -چنان که در دولت قبل اتفاق افتاد- از برنامه اصلی حریف غافل شد. اولویت در اینجا، برنامه ریزی همیشگی برای اِعمال بازدارندگی مقتدرانه است. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
✳️ اسم رمز استعمار فرانسه برای درهم شکستن مقاومت مبارزان چه بود؟ 🔴 پوشیدن چادر توسط زنان از سنت‌های دیرینه الجزایر است. زن الجزایری چادر سفید یکنواختی می‌پوشد به گونه‌‌ای که ظاهر همه زن‌ها شبیه به هم و یکدست است. چادر که لباس ملی زنان الجزایر است در دهه‌های پایانی استعمار فرانسه در این کشور به موضوع مبارزه مهمی تبدیل می‌شود. 🔵 مسئولان اداری فرانسوی ساکن در الجزایر ماموریت داشتند یک ملت را نابود کنند تا بتوانند مقاومت آنها در برابر استعمار را در هم بشکنند. آنها وظیفه داشتند هر چیزی که اصالت ملی را به مردم یادآوری می‌کرد، نابود کنند. حداکثر تلاش آنها معطوف به برداشتن چادر (نماد زن‌های الجزایری) بود. برشی از کتاب «بررسی جامعه‌شناسی یک انقلاب» اثر فرانتس فانون (نویسنده و نظریه‌پرداز انقلاب ضداستعماری) که نکات خوبی برای جامعه امروز ما دارد: 🔹اداره‌کنندگان دستگاه استعمار می‌توانند نظریه سیاسی روشنی ابراز کنند و معتقد شوند: «اگر بخواهیم به تار و پود بافته جامعه الجزایری هجوم ببریم و استعداد مقاومت او را مغلوب سازیم، باید در ابتدا را تحت تسلط قرار دهیم. باید برویم و زن را در پشت چادری که خود را درون آن می‌پوشاند و در درون خانواده‌ها که مرد وی را مخفی می‌کند، جستجو کنیم.» و لذا موقعیت و وضعیت زن، اساس فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت ... 🔸دستگاه استعماری برای این مبارزه، مبالغ هنگفتی را اختصاص داده است و بعد از آنکه تشخیص داد که زن، محور اصلی و نقش اساسی مبارزه است تمام کوشش وی، صرف تسلط بر زن‌ها و کنترل آن‌ها شد. 🔹الجزایری مطمئن و استوار است و مادام که زنش هوای دل را تغییر نداده است، عوض نخواهد شد و با هرگونه اقدام اشغالگر که به منظور تخریب فرهنگ ملی و تحلیل بردن و حل کردن اوست، مبارزه خواهد کرد. 🔻در برنامه استعمارگر این نقش تاریخی به عهده زن است که مرد الجزایری را به کارهایی وادار کند. مسخ کردن زنها، تصرف وی به وسیله ارزش‌های بیگانه و بریدن او از موقعیت خاصی که دارد، متضمن تحصیل تسلطی واقعی بر مردان نیز هست و در عین حال متضمن تحصیل وسایل عملی و مؤثری است برای خراب و نابود کردن فرهنگ الجزایری. 🔸در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد که موفق می‌شوند یک زن را به اصطلاح رهایی بخشند که آن زن، از جنبه نمادی (سمبلیک)، بی‌حجاب است. از آن پس این زنانِ نمونه‌ای و آزمایشی با چهره مکشوف و بدن آزاد، مانند سکه رایج در محیط اروپایی الجزایر سیر می‌کنند. 🔹در اطراف این زن حلقه‌ای از تعلیمات نوین به وجود می‌آید و اروپایی‌ها که از این پیروزی کاملا به هیجان آمده‌اند از نگرانی اینکه به وضع اولیه برنگردد، این زن را مانند کسی که به مذهب جدیدی گرویده باشد، احاطه می‌کنند. 🔸مسؤولان حکومتی بعد از هر موفقیت ثبت شده بیشتر معتقد می‌شوند که زن الجزایری تکیه‌گاهی است برای نفوذ غربیان در جامعه بومی. هر چادری که دور انداخته می‌شود افق جدیدی را که تا آن هنگام بر استعمارگر ممنوع بود، در برابر او می‌گشاید ... 🔹پس از دیدن هر چهره‌ی بی‌حجاب، امید حمله‌ور شدن اشغالگران، ده برابر می‌شود. هر بار که یک زن الجزایری کشف حجاب کند، با این عمل خویش در واقع وجود جامعه الجزایری را با سیستم دفاعی سست بنیاد، باز و متلاشی به اشغالگر اعلام می‌دارد. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
🔰 معرکه‌گیری علی‎اف در سازمان کشورهای ترک‌تبار 🔸به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نشست سران سازمان دولت‌های ترک (OTS) 19 آبان در سمرقند ازبکستان برگزار شد. رئیس جمهور آذربایجان طی سخنانی خواستار نقش آفرینی کشورهای عضو این سازمان در سیاستهای جمهوری آذربایجان شده است. بخشی از سیاست‌های اعلام شده توسط الهام علی اف، تنش با همسایگان از جمله ایران و ارمنستان است! رئیس جمهور آذربایجان با اشاره به پراکندگی جمعیت اقوام ترک تبار گفته است: “جهان ترک فقط دولتهای مستقل ترک نیست و مرزهای جغرافیایی آن بسیار گسترده است.” از این رو، الهام علیف از کشورهای عضو خواسته است تا دایره فعالیتهای خود را به خارج از مرزهای سیاسی گسترش دهند. وی افزود: “زمان آن فرا رسیده است که سازمان کشورهای ترک تبار، حمایت از حقوق، امنیت، حفظ هویت قومی، جلوگیری از ادغام اجباری ترکهایی که در کشورهای غیر ترک زندگی می کنند را به عنوان مسئله اساسی و برنامه کاری هر روزه قرار دهند.” وی جمعیت آذری‌های ایران را پیش کشیده و مدعی شد: “نسل نوجوان جهان ترک باید بتوانند به زبان مادری در کشورهای غیر ترک تحصیل کنند. متاسفانه اکثریت جمعیت ۴۰ میلیونی (!) آذربایجانی‌ها که در کنار مرزهای جمهوری آذربایجان زندگی می کنند از چنین امکانی محروم هستند. هم تباران ما در کشورهای اطراف کشورهای ترک زندگی می کنند و تحصیل به زبان مادری باید برنامه روزانه این سازمان باشد و اقدامات لازم در این مورد انجام شود.” علی اف با اذعان تلویحی به مداخله در امور دیگر کشورهای همسایه اضافه کرد: “دولت آذربایجان برای تامین امنیت، حقوق و آزادی آذربایجانی هایی که در کشورهای خارجی زندگی می کنند، توجه ویژه ای دارد. ما به کوشش خود ادامه می دهیم تا هم تبارانی که با سرنوشت تلخ از دولت آذربایجان جدا افتاده اند (!) زبان، آداب و رسوم، فرهنگ، آرمان آذربایجانی و ارتباط با آذربایجان را حفظ و نگهداری کنند.” مقام ارشد حکومت آذربایجان با بیان تنش های اخیر با ارمنستان مدعی شده است: “ما در سرزمین خودمان هستیم و در نشست پراگ و سوچی طرفین تمامیت ارضی یکدیگر را به رسمیت شناختند. ما اکنون همچنان در سرزمین مادری خود و خطوط مرزی با ارمنستان هستیم وادعاهای بی اساس ارمنستان را قاطعانه رد می‌کنیم. اسلام هراسی و ترک هراسی اساس ایدئولوژی این کشور است. ارمنستان در زمان اشغال (قره باغ) بیش از یک میلیون مین را در کشور ما کاشته است. آنها از مجموع ۶۷ مسجد، ۶۵ مورد را در زمان اشغال ویران کرده و یا در آنها خوک نگهداری می کردند که توهین به همه جهان اسلام است. ساخت کریدور برای اتصال به نخجوان بخشی از بیانیه ترک مخاصمه است و همه کشورهای منطقه از افتتاح راه گذر زنگه زور سود می برند.” بنابر تحلیل تحولات جهان اسلام به‌نظر می‌رسد بخش‌های نخست سخنان الهام عل‌ اف درباره جمعیت ترک‌ها و آذری‌ها به قدری تند بوده که در واقع تهدید تمامیت ارضی سایر کشورها از جمله ایران محسوب می‌شود. از این رو، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری آذربایجان آن را حذف و به شکل تقطیع شده منتشر کرده است. الهام علی‌اف می‌خواهد در مصاف سیاسی با ایران و ارمنستان پای سازمان کشورهای ترک تبار را به عنوان بازیگر جدید به منطقه قفقاز باز کند. وی به عنوان میهمان افتخاری در نشست اتحادیه عرب که در الجزیره برگزار شده بود نیز همین رویکرد را دنبال کرده بود. الهام علی‌اف با علم بر این موضوع که دولت او به تنهایی یارای مقابله با قدرت تمدنی ایران را ندارد، از هر فرصتی برای جلب توجه کشورهای منطقه و بین الملل برای یارگیری و پر کردن خلاء قدرت خود استفاده می‌کند. 👈 بیشتر بخوانید: ✅ https://iswnews.com/82135 کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
مواضع سیاسی جدید و عجیب آقای ! [صفحه ۱ از ۲] 🔻🔻🔻 پس از بیانیه صریح دفتر مرجعیت اعلای عراق مبنی بر اینکه "ایشان در مسائل سیاسی نماینده‌ای ندارند"، اکنون خبرگزاری وابسته به دفتر آیت‌الله سیستانی در قم به نقل از آنچه دفتر آقای شهرستانی خوانده، توضیحاتی را منتشر کرده که از جهاتی جالب توجه و قابل تحلیل است! 🔻این مواضع به شرح ذیل است: 🔹در پی انتساب برخی مطالب، دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در تماس خبرگزاری شفقنا اعلام کرد: 🔻 همگان می‌دانند سیاق ایشان مداخله در امور سیاسی نیست و در حوادث مهم دیگری که طی سنوات مختلف روی داده است همواره بدون هرگونه سوگیری سیاسی و حزبی، جانب اعتدال و اخلاق و حقوق مردم و حریم دین و مذهب را داشته و همه طیف ها را دعوت به گفت و گو کرده اند. این سیره ی چهل ساله ایشان است و مربوط به امروز و دیروز نیست. 🔻در نقل قول اخیر نیز مطالب متنوعی مطرح گردید. ایشان در بخشی از سخنان‌شان صرفا کسانی را مورد نقد و پرسش قرار دادند که تر و خشک را با هم سوزانده و در کوچه و خیابان به عمامه روحانیان بی گناه و چادر مادران مومنه این سرزمین حمله کرده و صحنه های غم انگیزی آفریدند. کما این که به هر خشونتی در حق مردم نیز نقد و اعتراض داشته و دارند. اما سخنان ایشان در فضای رسانه ای غیردقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی‌گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد و عده‌ای با اهداف خاص که بر همگان‌ معلوم است، بر آن دمیدند. کیست که مخالف حق مردم در بیان دیدگاه‌هایشان باشد؟ ما شریک دردهای مردم هستیم و دعای ما و امید ما همواره خیر و صلاح و دوام ملت، کشور، مرجعیت و مکتب بوده و خواهد بود. از رسانه ها و تریبون های جمعی نیز انتظار می‌رود که دقت و حقیقت را در انعکاس مطالب با توجه به سیره و ادبیات شناخته شده از افراد، مدنظر قرار دهند و مراقبت کنند که برای تیترسازی یا بهره گیری سیاسی کوتاه مدت، از دایره انصاف و مروت خارج نشوند. 🔶حاشیه روزنه در مورد مطالب مذکور، نکاتی قابل ذکر است: ۱. نظر به صراحت متن بیانیه رسمی دفتر آیت‌الله سیستانی در نجف، مرجعیت اعلا نماینده‌ای در امور سیاسی ندارد لذا تمام اظهارات و رفتار سیاسی امثال آقای شهرستانی صرفا نشانگر مواضع شخصی اوست که طبیعتا برای فعالان سیاسی و مذهبی، اهمیت خاصی ندارد و لذا مسئولین سیاسی (در سطوح مختلف) و نیز ارباب جراید باید به این امر توجه داشته باشند. این موضوع وقتی اهمیت می‌یابد که توجه داشته باشیم برخی عناصر سیاسی و رسانه‌ای در سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند با انتشار جهت‌دار برخی مطالب، به روایت‌سازی وارونه سیاسی از مواضع و اندیشه سیاسی آیت‌الله سیستانی بپردازند که اقدامی ناجوانمردانه و خلاف اخلاق بوده است و مع الاسف تا قبل از بیانیه اخیر، با این پدیده زننده مواجهه صریحی صورت نگرفته بود. مهم‌ترین جلوه از این روایت‌های ناروا، تلاش مذبوحانه برای بین مرجعیت اعلا و ولی فقیه بود. اکنون به لطف خدا این خط رسانه‌ای و سیاسی ناصحیح، افشا و رسوا شده است. لذا اعلام عدم نمایندگی سیاسی آقای شهرستانی از آیت‌الله سیستانی را باید به فال نیک گرفت و در تمام اخبار مربوط با آیت‌الله سیستانی (از جمله همین توضیحات اخیر) جاری دانست. ۲. در متن فوق‌الذکر به رسانه‌های منتشر کننده خبر دیدار رییس حوزه خواهران با آقای شهرستانی (خبرگزاری حوزه و برخی رسانه‌های دیگر) صراحتا نسبت وارونه‌نمایی و تحریف داده شده است که اولا بعید به نظر می‌رسد و ثانیا قابل صحت‌سنجی است و لذا انتظار می‌رود با انتشار یا جلسه، حقیقت امر بر همگان روشن گردد! ۳. ادعا شده در ۴۰ سال اخیر سیاق جناب آقای شهرستانی بر "عدم مداخله در امور سیاسی" بوده و در حوادث مهم دیگری که طی سنوات مختلف روی داده است همواره بدون هرگونه سوگیری سیاسی و حزبی، جانب اعتدال را نگاه داشته و طرفین را دعوت به گفتگو نموده است. اولا ۴۰ سال قبل که دوران حیات مبارک آیت‌الله العظمی خوئی را نیز شامل می‌شود، اساسا آیت‌الله العظمی سیستانی در مظان مرجعیت نبوده‌اند و طبعا مواضع سیاسی شخص ایشان نیز محل بحث نبوده است چه رسد به داماد و رئیس دفتر ایشان در قم. آنچه محل سوال است اقدامات جناب شهرستانی در دو دهه اخیر و خصوصا بعد از ۸۸ است! پرسش مشخص آن‌که دفتر آیت‌الله سیستانی در قم از ۸۸ به بعد محل رفت و آمد کدام طیف سیاسی بوده و چرا در مقابل دوگانه‌سازی کاذب این عناصر رادیکال بین مرجعیت اعلا و ولی فقیه اقدامی صورت نگرفت؟ آیا این رویه با ادعای اعتدال و عدم سوگیری سیاسی سازگار است؟! کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
💢دستگیری لیدرهای اغتشاشات مرتبط با گروهک منافقین در خوزستان 🔹🔸تعدادی از لیدرهای اغتشاشات در خوزستان به نقش خود در ایجاد آشوب و ارتباط با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال اعتراف کردند. ♦️در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر تجمعات رروز‌های اخیر در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی ، این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
مواضع سیاسی جدید و عجیب آقای ! [صفحه ۲ از ۲] ۴. در بخشی از مواضع اخیر آقای شهرستانی تصریح شده که ایشان "به هر خشونتی در حق مردم نیز نقد و اعتراض داشته و دارند"! این قبیل تعابیر که برگرفته از ادبیات جریان‌های سیاسی زاویه‌دار و مصداق تعریض به نظام اسلامی است، آیا بر مدار اعتدال و با "عدم سوگیری سیاسی" سازگار است؟! چه کسی در حق مردم خشونت روا داشته؟ نظام اسلامی؟ تعبیر "خشونت نسبت به بی‌گناهان از هر قشری" نیز بسیار ره‌زن است و همسان با مواضع برخی است که به هر دلیل، برخورد متقابل خشن و مواجهه قانونی قوای انتظامی با و عمله خون‌ریز دشمنان ایران را با اقدامات وحشیانه این عناصر داعشی در یک ردیف ذکر و به طور مساوی محکوم می‌کنند! پسندیده نیست جناب آقای شهرستانی مواضع مشکوک و شائبه‌ساز برخی عناصر و جریان‌های بدسابقه را تکرار نماید و اینکه اگر این سنخ موضع‌گیری سیاسی مصداق اعتدال و عدم سوگیری باشد، احتمالا با قاموس سیاسی تازه‌ای مواجهیم! ۵. عموم حوزویان شخص آیت‌الله العظمی سیستانی را به دوراندیشی و تقوا و حکمت و حمایت دائمی از ولی فقیه و نظام اسلامی می‌شناسند و تشخیص ایشان مبنی بر منع همگان از ادعای در ابرازنظر پیرامون مواضع سیاسی ایشان، یکی از مصادیق همین حکمت و دوراندیشی بوده است تا افرادی (خواسته یا ناخواسته) نتوانند مواضع و سلیقه سیاسی خود را به نام ایشان القا نمایند. الحمدلله بزرگان تشیع در اصول و امهات مسائل سیاسی اختلاف‌نظر ویژه‌ای ندارند و همین امر موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان است. امید است همه چهره‌های مذهبی و متولیان بیوت معظم مراجع و اعاظم حوزوی، با لحاظ قرار دادن مصالح عالیه تشیع، بر مدار حکمت و مصلحت و سلوک آن بزرگان مشی نمایند. طبعا دیدگاه سیاسی هر کدام از اطرافیان و مسئولان بیوت معظم، صرفا نمایانگر مواضع خود آنان است و هیچ دلالتی بر نمایندگی ایشان از آن بزرگان (در اعلان مواضع سیاسی) ندارد مگر آنکه به همراه صوت یا فیلم یا دستوشته یا قرینه قطعیه دیگر، ارائه شود و صرفا در این حالت می‌تواند حاکی از مواضع اعاظم قم و نجف باشد. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
✍ درباره کانالی که مسدود شد! کانال آقای «مهدی نصیری» در «ایتا» که چیزی حدود 1,200 عضو داشت و علاوه‌بر این‌که گاهی یادداشت‌هایی از خودش منتشر می‌کرد، اما عمدتاً و خصوصاً در یک‌سال اخیر، به بازنشر مطالب انتقادیِ جریان اپوزسیون و مخالف نظام می‌پرداخت و روزبه‌روز هم تعداد و تندیِ انتقاداتی که بازنشر می‌داد، بیش‌تر می‌شد که بعضاً حاوی مطالب و اتهامات غیرمستند نسبت به مسئولین نظام بود. فارغ از این‌ها، جالب این‌است که آقای نصیری، طوری از بستن کانالش در ایتا می‌گوید و می‌نویسد که گویی یک‌میلیون‌نفر دنبال‌کننده یا حتی یک‌دهم این‌مقدار دنبال‌کننده داشته است! طبیعی است که نقدهایی نسبت به قوانین ایتا وجود دارد و امیدواریم برخی قوانین آن که با ملاحظه تأمین رضایت عمده کاربران این پیام‌رسان (یعنی قشر انقلابی) نوشته و مورد اجرا و إعمال قرار می‌گیرد، اندکی تعدیل شوند، تا امکان تحمل و پذیرش عمدهٔ گروه‌های مردم، در این پیام‌رسان موفق ایرانی فراهم گردد تا صرفاً پاتوق مجاهدان انقلابی نباشد و همه صداها با احترام شنیده شوند. اما آقای نصیری! برادر من! در فقره اخیر، عکس کاملاً لختِ یک خانم را منتشر کردید و انتظار دارید که ایتا، کانال‌تان را محدود نکند. آقای نصیری! بگذارید یک آماری به شما بدهم: 30 حساب بنده در کلاب‌هاوس و 4 حساب دیگرم در اینستاگرام را بعضاً به‌دلایل واهی و بی‌ربط، به‌راحتی مسدود کرده‌اند و متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته، اما از سوی آن پلتفرم‌ها، پاسخی دریافت نکردم و آن حساب‌های پُربازدیدم را یکی‌پس‌از دیگری، از دست داده‌ام. خلاصه اینکه درست است پیام‌رسان ایتا هم مثل همه پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی، درصورت نقض قوانین آن و بی‌توجهی به تذکرات، حساب‌های خاطی را محدود می‌کند، اما لابد می‌دانید که به‌راحتی و با دادن یک تعهد ساده مبنی بر رعایت قوانین آن، می‌توانید کانال‌تان را از مسدودیت، خارج سازید و به فعالیت‌تان بر مدار قانون، ادامه دهید. به‌هر حال به‌نظر می‌رسد که پیام‌رسان ایتا، در تنظیم و اجرای قوانین خود باید به‌گونه‌ای عمل و اجرا کند تا این تلقّی حاصل نشود که «ایتا، جایی و فضایی است یک‌طرفه و برای جریانی مشخص»؛ چون روشن‌است که پلتفرم یک‌طرفه، مورد استقبال عموم مردم قرار نخواهد گرفت و رشد نمی‌کند. امیدوارم از فرصتی که اکنون ایجاد شده و همچنین از استقبال روزافزون مردم استفاده شود. دوستان انقلابی ایتا هم لطفاً اندکی تحمل‌شان را ارتقاء بخشند تا شاهد حضور و فعالیت حداکثری مردم و گروه‌های مختلف در ایتا باشیم. تأکید می‌شود: اگر برخی دوستان همچنان مایلند که هیچ‌گونه انتقادی، حتی محترمانه، نسبت به نظام و یا دولت در ایتا صورت نگیرد، بدانند که قطعاً ایتا را نمی‌توان به پلتفرم عمومی تبدیل کرد. مجدداً از همه تقاضا دارم که با حفظ خطوط قرمز و افزایش آستانهٔ تحمل‌مان فضا را جهت حضور حداکثری مردم در این پلتفرم داخلی باز کنیم، بلکه از پلتفرم خارجی دور شوند؛ وگرنه با روال قبلی، آش همان خواهد بود و کاسه هم همان. یاعلی کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
ایسنا: جلالی، نماینده مجلس: 🔺 در نامه ما به قوه قضاییه، درخواست شده کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده اند، قصاص شوند 🔺حجت الاسلام حسین جلالی در پاسخ به این سوال که مضمون نامه‌ای که شما امضا کرده‌اید، چه بوده؟ اظهار کرد: نمایندگان نامه‌ای را با مضمون اینکه از قوه قضائیه درخواست کرده‌ایم با کسانی که در اتفاقات اخیر قتل نفس انجام داده‌ و مدافعین امنیت را به شهادت رساندند، براساس قوانین اسلام با آنها برخورد و قصاص شوند؛ امضا کرده‌ و نامه‌ دیگری را امضا نکرده‌ایم. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
مدیرکانال ناظر: 🔸زیارت رهبر انقلاب از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) 🔹️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی سحرگاه امروز یکشنبه با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از این مضجع مبارک زیارت و نماز صبح را آنجا اقامه کردند. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
محمدرضا محسنی: ✅روانبخش در مصاحبه با خبرگزاري رسا خطاب به مرتضی جوادی آملی 🔺حفظ اسلامیت و جمهورییت نظام مدیون امام خامنه ای است، اگر چشمان خود را باز کنید حقایق را می بینید. 🔸متن کامل مصاحبه را در خبرگزاری رسا مشاهده کنید 👇👇👇 https://rasanews.ir/0032GO کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi
🔴 حکم اعدام در انتظار برخی لیدرهای خیابانی اغتشاشات ⏪ صدور حکم اولیه دادگاه برخی از اغتشاشاگرانِ تهران 🔹فردی که یک مرکز دولتی را به آتش کشیده بود، به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم ضد امنیت ملی، محاربه و افساد فی‌الارض از طریق تحریق و تخریب عمدی به اعدام محکوم شد. 🔹همچنین ۵ متهم اغتشاشات اخیر براساس اتهاماتی از قبیل اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم ضد امنیت ملی و اخلال در نظم و آسایش عمومی، به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شده‌اند. همه آرای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر است. کانال ملاصدرای سیاسی @mollasadrasyasi