چطور برا اینکه شیعه هستیم برنامه ای نداشته باشیم!
هر کی اندازه خودش حتی هدیه بدی به خواهر برادرات
مادرا یکاری کنن بچه هاشون بپرسن امروز چه خبره؟
بعد هر سال برا اینکه غدیر میشه ذوق کنن:)
هدیه نشد، غذای توپ ،تزئین خونه ،هدیه،بیرون رفتن ...
خانوادگی یکاری انجام بدین
یکاری کنین نیازمندا بگن امروز چه خبره که انقدر همه میخندن ،خوشحالن ...:))
بابا باید بترکونیمم:)💚💚
https://eitaa.com/mahsoolat_hadi
محصولات هادی🌱
https://eitaa.com/aftabgardangroup
محصولات آفتابگردان 🌱
https://eitaa.com/hejab_habibeh
محصولات حبیبه🌱
https://eitaa.com/khedmatgozaran_shop
محصولات خدمتگزاران🌱
@tishin_shop
محصولات تی شین🌱
https://eitaa.com/Soorehh
محصولات سوره 🌱
https://eitaa.com/hanifa0313527
محصولات حنیفا🌱
https://eitaa.com/anar_product1
محصولات انار🌱
https://eitaa.com/gallery_khamiri_99
محصولات خمیری🌱
https://eitaa.com/FMGHAEM
محصولات قائم 🌱
https://eitaa.com/khazrahome
محصولات خضرا🌱
https://eitaa.com/bahmaanstudio
محصولات بهمن استودیو🌱
روزامون جوری عاقبت بخیرِ که تموم بشه و لبخندُ از صورت امام زمان نگرفته باشیم 🎈
نه حرف های عاشقانه، نه اشک و نه بغض و نه دلتنگی ..هیچ کدوم به دردم نمیخوره اگه اهل اطاعت نباشم.
امام زمانم:)