eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
462 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا. یاری ام ده تا همانی باشم که از خلقتم به خود ببالی:)🪄
بیا بغلم دخترم🫂
طوفان تموم نمیشه تو یاد بگیر چجوری توی طوفان زندگی کنی:) سختیا تموم نمیشه ... یادبگیر با وجود سختیا ادامه بدی🪐✨:))
من کاری از دستم بر نمیاد ولی خدا خودش هوایِ قلب مامان رو داره:)🌟
مامان میگه اگه کاری رو برای بقیه بکنی هیچی برات نمیمونه کارهات رو برای رضایِ خدا انجام بده تا چیزی برات بمونه!🌱
وقتی از آرامش طبیعت حرف میزنم››
رسول الله(ص) در تبلیغ اسلام خیلی آسان برخورد می کردند و سخت گیر نبودند. شهید مطهری در کتاب داستان راستان به ماجرایی اشاره میکند. قصه ای مربوط به شخصی است که مسلمان نبوده است. این شخص پیغمبر را دوست داشت ولی دین نداشت. هر روز که می خواست به سر کار برود در جایی که پیغمبر حضور داشت، می رفت و پیغمبر را مشاهده می کرد و بعد به سر کار می رفت. پیغمبر توجه داشتند و می دانستند که این شخص برای دیدنشان می آید و وقتی می آمد و بین جمعیت خودش را بلند می کرد که پیغمبر را ببیند، پیغمبر نیز نیم خیز می شدند که او بتواند آن حضرت را ببیند. روزهایی که پیامبر را نمی دید دلش به کار نمی رفت یادش می آمد که پیغمبر را ندیده است، می آمد ایشان را می دید و دوباره برمی گشت. وی ادامه داد: این شخص چند روزی نیامد. پیغمبر پرس و جو کرد و پرسید که رفیق ما کجاست، عده ای گفتند که او در بازار روغن فروش ها کار می کرده است. پیغمبر(ص) به دیدنش می روند، میبینند که مغازه بسته شده است و آن شخص فوت کرده است. پیغمبر(ص) ناراحت می شوند. همسایه ها می گویند شما چرا ناراحت می شوید با اینکه او دین نداشت. پیغمبر(ص) می فرمایند: به خاطر علاقه ای که به من داشت خداوند صفات زشتش را آمرزیده است و از سر تقصیرات او گذشت. ارتباط قلبی با پیغمبر(ص) باعث می شود چون این آدم می توانسته به این راه بیاید، استعدادش را داشته؛ ولو اینکه اظهار نکرده است، پیغمبر(ص) نوید می دهد که این آدم همه گناهانش پاک شد.
حسینیه مؤمنات :)
رسول الله(ص) در تبلیغ اسلام خیلی آسان برخورد می کردند و سخت گیر نبودند. شهید مطهری در کتاب داستان را
نوشته بود اگه یه مدت به یکی محبت کنی و سر یه موقع انجام بدی و بعد تکرار و تکرار کنی اون فرد دیگه هر روز سر همون‌ موقع یادت میوفته حتی اگه تو ام یادت بره باز یادته:) یکی هر روز تا بیدار میشه به امام زمان«عج» سلام میده. یکی قبل از اینکه بشینه پا میز درس بخونه سلام میده امامش:) یکی بعد از نماز هاش به امام زمانش «عج» سلام میکنه:)✨ یکی ام........................... :))) تو اون جاخالی باش کِی رو برای سلام دادن روزانت میخوای مشخص کنی:) اگه ام یادت میره مثلاً ساعت ۱۲ ظهر رو آلارم همیشگی بزار تا یادت بمونه✨
به قول علامه حسن‌زاده: خدایا از توبه‌هام توبه!((:
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❕🌿 مناجات،گفت و گو کنید با امام زمان توروخدا روش سرمایه‌گذاری کنید!؛)🤍
آدم امن بودن: اینکه یه غریبه بهت اعتماد میکنه و راحت کنارت اشک بریزه و به تو امید داشته باشه با حرفت حالش رو خوب کنی واقعاً قشنگه:))🕊