eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
462 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
📜و [در انجام فرمان هایِ حق و در جهاد با دشمن] سستی نکنید و [از پیش آمدها و حوادث و سختی هایی که به شما می رسد] اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید.
فروردين تمام شد... اولين بارانِ بهار را كه نبوده‌ای خودت را به اولين شكوفه ارديبهشت برسان! می‌دانی كه؟! ارديبهشت بی‌تو ، بهشت نمی‌شود... ایها العزیز...💚
وقتی میشینیم با امام زمان حرف بزنیم گاهی وقتا رفع تکلیف یه سلام میدیم چهارتا غر میزنیم با قیافه درهم اقااا توروخدا کمکم کن وضعم فلانه فلانه.. زورم میزنیم گاهی دوتا اشک بچکه پایین یعنی اره بابا کارم درسته. نشستیم هر روز وصل شیم به اصل خودش نکردیم بیار با لب خندون و انژری با صاحب الزمان حرف بزنیم.یه بار نگفتیم اقا کمک نمیخوای؟همش گفتیم ماکمک میخوایم ،کمک کن دنیامون رو ببریم جلو.. خوشحالیامون که خیالمون راحته اوضاع به راهه. یه سلام ندادیم بگیم و آقا قربونت برم تا اینجا اومدم آقا فدات بشم گذاشتی منم از این محبت و عشق بچشم اقا فدات بشم که کسی نباشه تو هستی ... اره خلاصه میترسم از اینکه بخوام تو راه آقا خرج کنم ولی خرج نشم:) حرفا ذهنمه خودم به خودم تا یادم باشه دارم چیکار میکنم.
بده کمک بخوایم ؟ اصلا منظورم این نیست .. مگه ما کیو داریم جز خدا و امام زمان که کمک کنند و برکت بدن به دنیا و آخرت. منِ رو سیاه.. اگه استغفار ها و اشک های امامم نبود اوضاعم.... اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان 🌱
به نام تو زنده شود دلُ جان🪴
34.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک عمر خودم را به دیوانگی زدم تنها به این امید که دیوانه ام کنی خواهد آمد ای دل دیوانه ام او که نامش با لبانم آشناست.
آه از کمیِ توشه و طولانی بودن راه!
از هیچ کسی توقعی نداشته باش؛ اتفاقای خوب از سمت خدا میان!🤍
سلام از روز اول هیجده سالگی💘🥲
حس میکنم درونم کلی عشقه استفاده‌ نشدست... درختا بغل کنم شاخه هاشو دورم میپیچه؟