حس میکنم درونم کلی عشقه استفاده نشدست...
درختا بغل کنم شاخه هاشو دورم میپیچه؟
هروقت خسته میشم و کم میارم به فکر میکنم که،
کلی زمان دارم برای اینکه:
ببینم بکشم بپزم بخورم بشکنم بجنگم بایستم بخونم بنویسم بخرم بپوشم ببافم بدوزم بدواَم بخندم ...
و بمونم و بمونم سبز بمونم 🪴
چقدر حقه:
اعتماد به نفس به معنی این نیست که فکر کنی بهتر از هر کس دیگهای هستی،
به معنی رسیدن به این درک و فهمه که تو هیچ دلیلی برای مقایسه کردن خودت با دیگران نداری🤍:}}}
چیزی که شیطون ازت میخواد:
بیشترین چیزی که دوست دارم بهش مبتلا بشید بی نمازیه،
اونوقت که
بقیه گناها خودش جور میشه!
دخترم!
مىدانى ريشهى آدم چيست؟
ريشهى تو:
فهم تو
علاقهى تو
و انتخاب توست.
عمل تو، از اين ريشهها سر بلند مىكند.
بلوغ و آزادى و عقل و سنجش، نظارت و حسابرسى مىخواهد.
نظارت بر كارها و حالتها و برخوردها، نظارت بر هدفها و بر راهها و پيشنهادها و روش ها.
استاد علی صفایی حائری
نامههای بلوغ/ ص۱۶۲
امام مهدی «ع»فرمود:
از فضائل تربت حضرت سیّدالشّهداء (ع) آن است که چنانچه تسبیح تربت حضرت در دست گرفته شود ثواب تسبیح و ذکر را دارد، گرچه دعائی هم خوانده نشود.
بحارالانوار: ج 53، ص 165
#چهل_نور🪄