21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز تلگرامو بعد از یه مدت طولانی باز کردم.
دیدم واسم اینو فرستادی...🤍:)!
امروز نهاییا تموم شد.
دوباره با همون جمعیت راه افتادیم وسط خیابون شیخ بهایی ..
ولی این بار فرق داشت شده بودم یه دختر دبستانی که آخر سال تحصیلی شه ولی قرار نیست اول مهر دیگه دوستاشو ببینه:)
برای بار آخر داشتیم با هممیومدیم.
یادته اون قهوه فروش وسط راه ...
پارسال انقدر با ذوق برگشتنی از مدرسه قهوه میگرفتیم که من تپش قلب گرفتم.
من هیچ وقت مسیر پیاده رو ،مغازه ی قهوه فروشی ،چهار راه هایی با هم خدافظی میکردیم .. ایستگاه اتوبوس ها رو یادم نمیره.
توی آینده یه روز وقتی دلم تنگ شد برای این روزا توی پائیز خیابون شیخ بهایی رو پیاده میرم،مثل همیشه موکا میگیرم و صدای قهقهه هامون رو دوباره میشنوم ...
من آدم دلتنگیم .. و امروز حتی وقتی داشتیم میخندیدیم دلم برای همه این روزا تنگ شد...🌱
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرعت موشک های ایرانیییی🇮🇷
+اینهههه :)))
هدایت شده از خبر فوری
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حمله صهیونیستها به صدا و سیما
روابط عمومی صداوسیما:
🔹در صورت بروز هر گونه اختلال در دریافت سیگنالِ هر یک از شبکه های استانی یا ملی صداوسیما پخش برنامه ها را از طریق تلوبیون دنبال کنید
@AkhbareFori
انقدر این زن قوی عمل کرد.
تلویزیون رو روشن کردم صداوسیما رو زدن انقدر دستاش میلرزید ولی تا لحظه ی آخر نشست...
عجب شیر زنی🇮🇷💚