[ یکی از بچهها تعریف میکرد
که رفته بودم کتابخونه، روی
دیوارهای کتابخونه بیانات
حضرت آقا در مورد مطالعه و
کتابخوانی رو نوشته بودن.
از سر جام بلند شدم کتابمو از
توی کیفم در بیارم،
یک لحظه چشمم خورد دیدم
یک نفر، عکس آقا رو
خط خطی کرده
و کلی بد و بیراه نوشته..
گفت اول خیلی
عصبانی شدم دیدمش؛
ولی بعد به خودم گفتم ببین!
اونم اومده اینجا تلاش کنه
برای درس خوندن
و یه کارهای شدن،
انگیزه داره!
انگیزهش هم خراب کردنِ
این مملکته!
تو چی؟ تو انگیزه داری؟
اونقدر پای آرمانت
وایسادی کم نیاری؟
این کشور، این شیعه خونه،
به تو و علمت نیاز داره تا
زودتر به قله برسه!
گفت اون روز رو بهتر از
باقی روزها درس خوندم و
بهترین گزارش کار رو
شب نوشتم...
القصه؛ میشه از لابلای کتاب
و دفتر شهید شد،
همونجور که شهیده فائزه رحیمیِ
دهه هشتادی شهید شد!
جا نزن!کم نیار!
خیلی از مسیر نمونده!✨]
#جهاد_علمی :))
از هفته پیش که برف اومد و امروز که بارونی بود..🍂🪽💙
#قاب_مؤمنه