حسینیه مؤمنات :)
[ نصیبم شد غمت ، الحمدلله ] ؛) #نوشتهجات
همه آباد نشینان ز ِخرابی ترسند
من خراب تو شدم از همه آبادترم(((((:
حسینیه مؤمنات :)
ما مومنه های اهل تلاش اهل قرآن و اهل درس باهم جمع شدیم و برای پیشرفت کردن قدم برمیداریم 🎖 آخرین عض
خوشبختم با همه بچه هایی که دارم آشنا میشم🥰
چقدر دانشجو داریم اینجاااا ای خدا🥹🥹💕
🌱-آیتاللهحائریشیرازی:
بطالت و وقت هدر دادن،
دلمردگی میآورد.
هرجا که انسان احساسِ
بیهودگی کند، دل میمیرد.
بیکارگی و فرار از کار و تلاش و
گریختن از سهمِ خود در
کارهای خانوادگی، فردی و اجتماعی
و زرنگی دانستن آن،
آفتِ بزرگی است!✨