8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونْ🇮🇷
-سورة الصف ، الآية ۸
📍ایالات متحده آمریکا
@monem_ps
20.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند روز پیش نیروهای صهیونیستی یک پزشک و فرزندش (موسی)را در غزه به شهادت رساندند. در ادامه گفتگوی برادر کوچک تر موسی با عمویش را بر بالین پدر و برادر شهیدش می خوانید.
ترجمه در پست بعدی
@monem_ps
مُنعِم فلسطینی🇵🇸🇮🇷
چند روز پیش نیروهای صهیونیستی یک پزشک و فرزندش (موسی)را در غزه به شهادت رساندند. در ادامه گفتگوی برا
#ترجمه
فرزند شهید (برادر کوچکتر):
موسی مرد؟
عمو:
عمو جان، به من نگاه کن.
بچه:
بیدار بود، خودم دیدمش، تکان میخورد.
عمو:
عزیزم، این سرنوشت همهی ماست. همه میمیریم، همهمون به بهشت میریم.
بچه:
من دیدمش، داشت تکان میخورد.
عمو:
اشکالی نداره عزیزم، ما تو یه جهان ظالم زندگی میکنیم.
بچه:
همهمون میمیریم.
عمو:
همهمون شهید میشیم، عزیزم. موسی الان گنجشک تو بهشته،
اسمش چیه عزیزم؟
بچه:
گنجشک بهشت.
عمو:
تو هم فرزند یه قهرمانی. خودتو ناراحت نکن، سرتو بالا بگیر. تو بازماندهی پدرت هستی و مثل اون دکتر میشی و مردم رو درمان میکنی. سرت بالا باشه، این کارمون ما را سربلند میکند.
عمو:
با اون خداحافظی کن.
بچه (خطاب به موسی):
ببخشید اگه کار بدی برات کردم که ناراحتت کرده باشه.
عمو:
عزیزم، حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِیلُ.
بچه:
حبیبی یا موسی...
عمو:
ما تو غزه سرنوشتمون اینه که همهمون پروژهی شهادت باشیم. خون ما سوختِ جهان اسلامه.
بچه:
اونا فکر میکنن ما مثل ترامپ زمین رو با پول میفروشیم، ولی ما وطنمون رو با خون میفروشیم.
عمو:
خدا بزرگه و حق ما رو ضایع نمیکنه. اگه اونا آمریکا و اسرائیل هستن، ما همراهمون و ناصرمون کیه؟
بچه:
خداست.
عمو:
خدا با ماست، رَبُّ الْعَالَمِینَ.
عمو:
خودتو ناراحت نکن عزیزم.
بچه:
من ناراحت نیستم.
عمو:
ما هنوز هستیم و اهل حق هنوز هستن که انتقام ما رو از اونا بگیرن. حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِیلُ. اونا مدعی حقوق بشرن، ولی جنایتکارترینن.
@monem_ps
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم غزه حتی در چادرهایشان نیز در امان نیستند.
اگر از بمبارانهای رژیم صهیونیستی، گرسنگی و کمبود نیازهای اولیه جان سالم به در ببرند، جوندگان و مارهای سمی زندگی را برای این مردم صبور و مقاوم دشوارتر کردهاند.
شیوع بیماریهای پوستی و نابودی زیرساختهای بهداشتی، کنترل اوضاع را بیش از پیش از دسترس خارج کرده است.
متأسفانه غزه دیگر ترند رسانهها نیست و بسیاری از رسانههای جهان سرگرم پوشش جام جهانی و دیگر رویدادهای پرزرقوبرق هستند.
واللهُ غالبٌ علی أمره.
@monem_ps
♦️متن کامل بیانیه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ملّت پرشور و باوفای ایران
🔹همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
🔹بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید مجتبی حسینی خامنهای
۲۸/خرداد/۱۴۰۵
@monem_ps
مُنعِم فلسطینی🇵🇸🇮🇷
بمباران جنوب لبنان ادامه داره و از دیشب ۱۸ تا شهید و ۳۳ مجروح به بیمارستان منتقل شدند .
پ.ن: این خانواده ها پس از اعلام امضای تفاهمنامه به جنوب لبنان بازگشتند، اما با حملات رژیم صهیونیستی مواجه شدند.
@monem_ps
پیام تلگرامی ابوعبیده برای حزب الله:
♦️دستهای پرتوان مجاهدان حزبالله را که به دشمن صهیونیستی خسارات سنگینی وارد کردند و همچنان در چارچوب مقابله قهرمانانه با تجاوز به لبنان، مردم و حاکمیت آن، که حقی و وظیفهای است که همه قوانین تضمین کردهاند، در حال مقاومت هستند، تحسین میکنیم.
♦️دشمن از طریق ادامه جنایات و اشغالگریاش تلاش میکند تا شکستهای خود در عرصههای مختلف را جبران کند و همچنین به شدت در تلاش است جبهههای مقاومت را از هم جدا کند، اما این تلاشها بیهوده است؛ زیرا در بیش از دو سال و نیم گذشته جز ناامیدی و شکست چیزی به دست نیاورده است.
@monem_ps
مُنعِم فلسطینی🇵🇸🇮🇷
بمباران جنوب لبنان ادامه داره و از دیشب ۱۸ تا شهید و ۳۳ مجروح به بیمارستان منتقل شدند . پ.ن: این خان
تعداد شهدا به ۴۷ ومجروحان به ۹۸ رسیده.
#جنوبلبنان
@monem_ps