ولی این تیکه شازده کوچولو
ﺭﻭﺑﺎه: ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ؛
ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ: ﻣﮕﻪ می شه؟
ﺭﻭﺑﺎه: ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ؛
ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ می گرﺩﻡ ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ نمی كنم؛
من نه مغرورم نه از دماغ فیل افتادم و نه با شما خصومت شخصی دارم ، من فقط حوصله ندارم .
هر چقدر بگوییم :
مردها فلان؛ زنها فلان.
تنهایی خوب است؛ دنیا زشت است.
آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر میزند.
"بین رنج بردن و هیچ به ما حق انتخاب دادهاند،
من رنج را برگزیدم"