یکی از بدترین حسای دنیا اینه که تو خانواده دارن راجب یک خلاف صحبت میکنن و افسوس جوونا رو میخورن...
تو با کولباری از تجربه با یک لبخند ملیح یه گوشه نشستی :)🤏🏾
هدایت شده از • ویترینِ لبخند •
بغل کردنِ عکسای تو میارزه به بغلکردنِ هر آدمی .
هدایت شده از [آبنباتِ تُرش!]
چه کارا که نکردیم با خودمون،چه کسایی رو که تو قلبمون راه ندادیم،واسه چه کسایی که گریه نکردیم!..
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
﹝🚶🏻♀﹞ . امسال باید افطار کنیم بریم چهارشنبه سوری بعد سحری بخوریم بریم سال تحویل بعد از احیای شب قد
﹝🤔﹞
.
یه سوال ذهنمو درگیر کرده امسال عید شیرینی زولبیا بامیه بخریم یا شیرینی نخودی؟
🧑🏾🦯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا