﹝😁﹞
.
شما هم معلماتون به پدر مادرتون میگفتن«این بچه هوشش زیاده ولی درس نمیخونه»؟؟!
هدایت شده از اتاق ِ۴۷۰ .
[ یک عاشقانۀ کوتاه ]
یه استاد باحال داشتیم !
یه روز یکی از پسرای کلاس ازش سوال کرد :
- چطور بهش بگم دوسش دارم ؟
- جواب داد : چشمها فریاد میزنن
اگه از چشمات نفهمید ،
یا چشمای تو مشکل داره یا طرف خیلی گاوه !
کلاس از خنده رفت رو هوا پسره از جاش بلند شد
و رو به روی دختره وایستاد و گفت :
‹ خوب به چشمام نگاه کن فاطمه !
این جفت تیلههای مشکی داد نمیزنن که
جونمم برات میدم خانوم ؟ : )💙 ›
فکر می کنم برای همیشه دلتنگت خواهم شد
مثل ستاره ها برای خورشید (: