حس قشنگیه یکی بهت بگه کاش زودتر باهات اشنا شده بودم ولی متاسفانه همه به من میگن کاش مرده بودم با تو اشنا نشده بودم!😂
سخت ترين قسمتش اونجاس كه صبح از خواب پا ميشي و چيزي كه ديشب سعي ميكردي فراموش كني رو به ياد مياري..
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
سخت ترين قسمتش اونجاس كه صبح از خواب پا ميشي و چيزي كه ديشب سعي ميكردي فراموش كني رو به ياد مياري..
نظر منو میخوای دیدی اونجوری دوباره بخواب..😂