هدایت شده از قاطی پاطیجات ")🇮🇷
چه "خر خودتی" هایی که
تایپ شد ولی ارسال نشد :)))
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
چه "خر خودتی" هایی که تایپ شد ولی ارسال نشد :)))
دلیل ارسال نشدن خر خودتی های منو تو فاطمه این بود ک یوقت کسی نبینه و ابرومون نره😐😔
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
خلاقیت تا چ حدد
ب مضمون هم دقت داشته باشیم...🫠🌱
تویی که نمیدونی تو چه حالی ام تویی که منو با کلی خاطره گذاشدی رفدی برا همیشه بوسیدی گذاشتی کنار...
این روزا شدید
با خاطراتت
آسیب میزنی
به من
به اطرافیانم...
میدونی حتی برف های شهر اکسیژن منو کم میکنن میدونی برف بعد تو برام یعنی خفگی یعنی نا امنی یعنی کلی خاطره و ...
میدونی خب من شاید بی معرفت شدم ،
اصلا آدم خوبی نیستم ، خیلی بداخلاقم
ولی خب دلیل همه اینا اینه که من کم آوردم
من تو زندگی خودش کم آورده و دیگه نمیتونه
مثل قبل به بقیه برسه و حرف بزنه ، شاید دارم
با ادامه این روند همه رو از دست میدم ولی خب
نمیتونم حتی دیگه تظاهر به ارتباط گرفتنم برام
سخت شده و ساعتها به این فکر میکنم من الان
جواب فلانی رو چی بدم یا اصلا حواسم هست که
چند هفته اس که سراغ اون رفیقمو نگرفتم .
نمیتونم و این نتونستن نمیدونم کی قراره تموم شه ..
ولی تویی که هیچ وقت هیچیو نفمیدی و نمیفمی این پیامم نمیبینی بدون مدیون همه اینا و ناگفته های دیگه ای...تو باعث و بانی این حالی. 🧑🏾🦯