تویی که نمیدونی تو چه حالی ام تویی که منو با کلی خاطره گذاشدی رفدی برا همیشه بوسیدی گذاشتی کنار...
این روزا شدید
با خاطراتت
آسیب میزنی
به من
به اطرافیانم...
میدونی حتی برف های شهر اکسیژن منو کم میکنن میدونی برف بعد تو برام یعنی خفگی یعنی نا امنی یعنی کلی خاطره و ...
میدونی خب من شاید بی معرفت شدم ،
اصلا آدم خوبی نیستم ، خیلی بداخلاقم
ولی خب دلیل همه اینا اینه که من کم آوردم
من تو زندگی خودش کم آورده و دیگه نمیتونه
مثل قبل به بقیه برسه و حرف بزنه ، شاید دارم
با ادامه این روند همه رو از دست میدم ولی خب
نمیتونم حتی دیگه تظاهر به ارتباط گرفتنم برام
سخت شده و ساعتها به این فکر میکنم من الان
جواب فلانی رو چی بدم یا اصلا حواسم هست که
چند هفته اس که سراغ اون رفیقمو نگرفتم .
نمیتونم و این نتونستن نمیدونم کی قراره تموم شه ..
ولی تویی که هیچ وقت هیچیو نفمیدی و نمیفمی این پیامم نمیبینی بدون مدیون همه اینا و ناگفته های دیگه ای...تو باعث و بانی این حالی. 🧑🏾🦯
،،
به شادیِمردم اعتماد نکن برف ؛ تا میباری نعمتی . چون بنشینی ، به لعنتشان دچاری . آخر ببین چه جهانِبدیست ؛ آفتاب را داور ِتو قرار دادند و تو با پایی لرزان به زمین مینشینی . پیداست ک میشکنی برف .
آبشو؛ آبشو موسیقیِمنجمد و بیا و ببین رنج را تو کشیدی ، اما به نامِ بهار تمام میشود ..
- شمس لنگرودی .
@lahoo_tea202030_1497271006.mp3
زمان:
حجم:
11.5M
هنذفریت و بیار آروم یجا گوش بده .
وقتی همه چیز خوب است ، میترسیم !
چون به لنگ زدن یک جا
عادت کرده ایم .
محبوبِ من ،
خواستی بیای لطفا با خودت گیتار بیار واسم آهنگ بخون .