ولی از من باور کنید ، هیچ چیز نمیگذرد و هیچ چیز فراموش نمیشود..
' Arianfar .CSLP.mp3
زمان:
حجم:
8.3M
من همیشه دیدمت ، عاشقانہ دیدمت !
آدمی ک دعوا میکنه ، داد میزنه ، گریه میکنه نمیخواد بره ؛ میخواد یهچیزاییو حل کنه وگرنه کسی ک بخواد بره سکوت میکنه و میره ..
شمارو نمیدونم ، ولی من خیلی به وقتایی که با آدمهایی که برام مهم بودن گذروندم فکر میکنم ، انگار یه تیکه از خودم رو توی اون موقعیت جا میذارم . بدترین حالتشم وقتیه که اون ارتباط کمرنگ میشه و تو تا همیشه با این سوال زندگی میکنی که «یعنی اونقدری که اونا برای من ارزشمند بودن، من نبودم؟ »
یاد بگیر وقتی نمیخوای کسی بمونه حالیِ طرف کنی که نباید بمونه؛
وقتی نمیخوای کسی بره، به موقعش داد بزن؛(آهای!نمیخوام بری)
آدم تا آخر عمر مدیون خودش وطرف است
اگر همان جا،
همان وقت،
به همان کس همان حرفی را که باید بزند، نزند...🧑🏾🦯!