یاد بگیر وقتی نمیخوای کسی بمونه حالیِ طرف کنی که نباید بمونه؛
وقتی نمیخوای کسی بره، به موقعش داد بزن؛(آهای!نمیخوام بری)
آدم تا آخر عمر مدیون خودش وطرف است
اگر همان جا،
همان وقت،
به همان کس همان حرفی را که باید بزند، نزند...🧑🏾🦯!
دربرابر دنیایی که سختی آن مانند خوابهای پریشان شب زود میگذرد،شکیبا باش🤍