ترسناک تر از آدمایی که مقصرن ولی بلدن تورو مقصر جلوه بدن، نداریم.
یه وقتایی نمیدونم چمه! نمیدونم چرا ناراحتم، بغض دارم،عصبی ام! یه جورایی دلم پر از حرفایی میشه ک نمیدونم چیکارشون کنم..! به کی بزنمشون اصن به زبون بیارمشون یا نه؟:) میدونی اینجور مواقع خودمم نمیتونم خودمو تحمل کنم.🙂💔
بخدا ادم از خود راضی نیستم
ولی واقعا به یکی مثل خودم احتیاج دارم
توزندگیم،هیچکدوم از اینادما جوری که من هواشون دارم،هوامو ندارن:))😂
بی رو دروایسی چرا آدمایی که دوستتون دارن رو اذیت میکنین ؟مگه فکر میکنید چند بار دیگه اینجوری دوست داشته خواهید شد ؟!🥲😂🧑🏾🦯
من آدمایی رو گذاشتم کنار که اگه همین الان بگن برو به جاش بمیر؛”میمیریم”
ولی خوب گذاشتم کنار ..
بودنه بعضی آدما تو دلمون قشنگتره تا تو زندگیمون :)🧑🏾🦯
رو ندهید به غصه هایتان! رو که دادید کارتان تمام است. در قلبتان ریشه می کند، دردش می زند به لبانتان و از کار می اندازد خنده هایتان را!🌿✨
«برایِ تمامِ کسانی که این پیام را میخوانند:
خدایا با چیزی که قلبشان را شاد
و شکستگیِ دلشان را رفع کند،
غافلگیرشان کن...» ☁️🦋
🧋🌿یه تئوری هست به نام chaos theory یا همون butterfly effect که میگه: ◗کوچکترین و جزئیترین تغییرات و تصمیمات لحظهای، تعیین کنندهی مسیر کل زندگیمونن! یه نه گفتن، پنج دقیقه زود رسیدن، یه تیک اشتباه، یه تماس گرفته نشده، یه خداحافظی نگفته...◖
در این دنیای بزرگ ؛
جایی هم آخر برای تو هست
راهی هم آخر برای تو هست
در ِ زندگانی را که گِل نگرفته اند !
- محمود دولت آبادی /جای خالیِ سلوچ🌱
خدایا به دلمون عقل بده
و به عقلمون دل نده!
#پایان_چالش
@ir_mohebin