یک روزهایی هستند که دورند، دورند، خیلی دورند! اما می رسند، بالاخره از راه می رسند...🌱
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿
یه فکت روانشناسی هست که میگه:💛🌻
«خندههای کسی که دوسش داری برات مسریه؛ یعنی وقتی اون میخنده تو هم از خنده اون میخندی!» و این قشنگترین چیز درمورد خندیدن با کسایی که دوسشون داریمه :)
یه افسانه ی خیلی قشنگی هست که میگه:«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشین، حتما قراره بهترش گیرتون بیاد 🦖
-یه افسانه هست که میگه:
اگه تو زندگیت تنهایی، یعنی تو زندگی قبلیت کسی عاشقت بوده و آرزو کرده که فقط واسه خودش باشی:)💛🔗
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
خب فک کنم گندی ک ایندفه زدم هچ جوره جم نمشه🧑🏾🦯
نخه خبری نی ازش!
اگع بام کار ندارین برم بمیرم😂🖐🏽
حتمن رو سنگ قبرم واژه ب واژه ای ک میگم حک کنین 👇🏽
*علت فوت:نتونست به کسی ک براش عزیز بود حالی دار کنع ک...🧑🏾🦯
از خدا میخام تو ارتباطاتتون بین دو تا مغرور ی دنده گیر نکنین🦦