هدایت شده از
گاهی تحویل میگیرم ، گاهی سردم ، گاهی مهربونم ، گاهی تشویق و بعضاً تنبیه میکنم و این دقیقاً نشونه تعادله ؛ کی گفته همیشه باید یهجورِ ثابت باشی ! ؟
چهارچوب های رفتاریان که باید مستحکم باشن ، اینکه تو یه روتینِ حوصلهسر بر رو دائم ادامه بدی چه جذابیتی داره ؟ !
باید بلد باشی که اطرافت رو کنترل کنی و وظیفهای که نسبت بهشون رو دوشته رو درست ایفا کنی .
نزار با سلب و ثبوتِ صفات فریبت بدن ، یه اثری داشته باش تو محیط ، صاحبنظر باش ، نسبت به شرایط و تصمیمات واکنش نشون بده ، بزار اول خودت و بعدش بقیه متوجه بشن که آدمی .
کاش یه دکمه واسه آدم وجود داشت به نام "دوری از کسالت و بیحوصلگی" اونوقت شاید زندگی بهتری رو میگذروندم .