- امروز سرت شیرهی یادِ کسی
و فردا یادش رویِ سرت شوره میشود ، باباجان .
ببین رفیق...
من نمیگم حرکت کن
چون تا خودت نخای حرکت کنی
حتی طوفانم نمیتونه از جات تکونت بده
من فقط میگم
به خودت بیا
هنوزم فرصت هست
هنوزم میشه به اون چیزی که توی سرت هست برسی
هنوزم میتونی سرعتتو بالاتر ببری تا از بقیه جلو تر بزنی
نباز
خودتو دوباره بساز:)
هر موقع احساس کردی ظرفیت روح و روانت ته کشیده و حوصلهی هیچ کاری رو نداری، این چند پرسش رو از خودت بپرس:
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
هر موقع احساس کردی ظرفیت روح و روانت ته کشیده و حوصلهی هیچ کاری رو نداری، این چند پرسش رو از خودت
۰
۰
۰
× آخرین باری که برای خودت وقت گذاشتی کی بوده؟
× آخرین باری که با خودت حرف زدی کی بوده؟
× آخرین باری که با آدمای مهم زندگیت ارتباط برقرار کردی کی بوده؟
×آخرین باری که برای خودت یه هدیه خریدی کی بوده؟
×آخرین باری که اوضاع رو باخودت مرورکردی کی بوده؟
× آخرین باری که یه کاری روصرفاًبرای رضایت خودت انجام دادی کی بوده؟
× آخرین باری که به بدن وسلامتیت اهمیت داری کی بوده؟
× آخرین باری که به خودت یادآوری کردی که توهم مهم هستی کی بوده؟
🪁
🪁
🪁
تو می تونی یه آدم خوب و خوش قلب باشی و در عین حال :
۱-به خیلی چیزها نه بگی،
۲-پای حد و مرزت بمونی،
۳-مخالفت کنی،
۴-رفتار اشتباه خیلی هارو جواب بدی
۵-از خودت دفاع کنی،
۶-حریم شخصی و شخصیت خودت رو به بقیه بفهمونی،
بسیاری از افراد، با نشان دادن شخصیتی دروغین از خودشان، خود واقیشان را پنهان می کنند. شما با انجام این کار، نه تنها خود واقعیتان را سرکوب می کنید، بلکه با نقش بازی کردن، باعث ساختن یک رابطه ی نادرست خواهید شد. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما اشتباهات و نقص های خود را پنهان کنید، یا وانمود کنید که آنها اصلاً وجود ندارند! شخصیت واقعی خود را با آغوش باز بپذیرید، و مطمئن باشید هیچ کس از شما انتظار ندارد که یک انسان کامل باشید.
خودتون باشید.
هدایت شده از - مَلجأ .
میشه با سردی رفتارتون ، باعث چندین ساعت فکر و خیال ِاضافم نباشید ؟
به نظرم جنگیدن برای خواسته ها ،
هر چقدر سخت ، کسی رو از پا در نمی آره.
آدم جایی از پا در می آد که حس کنه برای "هیچی" جنگیده!
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
کسی که تفکرش با تو متفاوت است ، دشمنت نیست !
انسان دیگری است با دیدگاهی دیگر،
فقط همین ...
اگر فقط همین یک اصل را بپذيريم ، روابط مان بهتر خواهد شد و زندگى سرشار از آرامش ، توام با احترام و درك متقابل را تجربه خواهيم كرد .