eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.5هزار دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
5.3هزار ویدیو
353 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 @appear وروزو کردن تبلیغات درکانال تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
و غیرت🌹 ✅امام علی علیه السلام: «لَعَنَ اللّهُ مَنْ لايُغارُ» « لعنت خدا بر کسی که غیرت نمی ورزد.» 📚 وسایل الشیعه ، ج ۲۰ ، ص ۲۳۵ ✅خبر نداشت... می رفت مجلس و مراسمی ناگهان غافل گیر می شد چشمش که به زنهای می افتاد می نشست یک گوشه، سرش را پایین می نداخت چند لحظه که یم گذشت بلند می شد چیزی را بهانه می کرد و زود خداحافظی می کرد دیگر لازم نبود چیزی بگوید: همه می فهمیدند که محمدعلی آدمی نیست که پا به هر محفلی بگذارد و در مقابل عمل ، بی تفاوت بماند... 📚 خواندنی ها از زندگی یک رئیس جمهور ، صفحه ۲۲
✅ پوشش در مقابل و کودکان و محرمان ✅يكي ديگر از مواردي كه زنان مي توانند پنهاني خود را ظاهر نمايند، در برابر است كه آگاهي ندارند و توانايي جنسي در آنها نشده: ✨🌱 سوره نور، آیه 31 (او الطّفل الّذين لم يظهروا علي عورات النّساء) «يا كودكاني كه از امور جنسي مربوط به زنان آگاه نيستند».✨🌱 ✅اما ظاهر كردن و پنهاني در برابر كودكاني كه توانايي آنها بيدار شده است، نيست؛ چون مي تواند اثرات سوء اخلاقي و تربيتي قابل توجهي را دربرداشته باشد؛ لذا در اين رباطه حتي مادران و خواهران دارند كه در خانه در مقابل فرزندان و خويش نوع را رعايت كنند و شايسته نيست كه لباس هاي بپوشند يا اينكه آرايش هاي مصنوعي خود را بروز دهند. ✅از اميرالمؤمنين (ع) سوال شد: پسر بچه مي تواند زن را حجامت كند⁉️ حضرت (ع) فرمود: «اگر بچه مي تواند تعريف كند حجامت نكند.» 👈يعني زنان مي بايست از كودكي كه از امور جنسي آگاه است، دوري كنند. 📚وسايل الشيعه، ج 14، ص 172 ✅ : والي مكه، محمد بن ابراهيم شوهر دختر امام صادق (ع) بود. او دختري داشت كه لباس هاي رنگارنگ بر او پوشانده، او را به مجلس مي آورد او را بغل مي كرد، تا اينكه روزي دخترك نزد حضرت موسي بن جعفر (ع) كه دايي او مي شد، آمد. حضرت در حالي كه دو دست خويش را دراز كرده بود، دخترك را گرفت و فرمود: «دختر وقتي ساله شد بر مرد نامحرم جايز نيست او را ببوسد و يا كند.» 📚وسايل الشيعه، ج 14، ص 17
🛎🛎🛎 ✅در روایات وارده نقل است مردمی که همسایه‌ی امیرالمؤمنین(ع) بودند می‌گفتند چند سال که در جوار حضرت زندگی می‌کرديم یک بار صدای دختر بزرگوارشان(حضرت زینب(س) را نشنیدیم!!حتی یک بار ❌متأسفانه دختر می‌بینیم با دوستانش قهقه می‌زند و در خیابان ها مقابل نامحرمان خود را پایین می‌آورد... خواهرم!حجاب و آن‌ حیا و عفتِ دختر دو روی یک سکه اند. ✔️ببین الگوهایت چگونه بودند... .
منتظران گناه نمیکنند
💐موضوع : #حجاب 🔥کشف حجاب، #حرام_شرعی و حرام سیاسی، ⬅️قسمت ۵۳ : ❤️رهبرمعظم انقلاب در تاریخ«1402
💐موضوع : 🔥کشف حجاب، و حرام سیاسی، ⬅️قسمت۵۴ : ❤️رهبر بهتر از جانمان، در تاریخ «1402/01/15» فرمودند : ✅این‌همه دختر ، ✅این‌همه دختر ، ✅ این‌همه زنِ دارای بالای دولتی، ✅این‌همه خانمهای اجتماعات بزرگ، ❌ این حضور زن ها در : ✅اجتماعات مؤثّر دوران ، ✅قبل از انقلاب، ✅بعد از پیروزی انقلاب، ✅در ، ✅در پشت ، تا امروز ✅در ، ✅در ، ✅در بهمن، ✅در روز ؛ ⁉️زن در کجای دنیا این‌همه فعّالیّت انجام میدهد که ایرانی و بانوان ایرانی با افتخار و سربلندی دارند انجام میدهند؟!! ❌ادامه دارد.......
✅هزار مدل داریم که میتونه ظاهر آدمها رو کنه، اما اگه کسی بخواد زیبا بشه فقط باید "حیا" داشته باشه
🍃 تر از خدا که نداریم❗️ 😌وقتی است حتی در برابر او هم داشته باشی، یعنی ی حجاب چیز دیگری است... ❤️ یقین داشته باش صحبت از است❗️ 🌸 بحث، بحثِ ی یک زن است❗️ 😉 میدانی که... ✨ تو خلقتی..
انواع عذاب‌های الهی 👇👇👇👇
محاکمه برای تربیت و تأدیب گنهکاران است،‌ گاه عذاب دنیوی است و گاه اخروی، عذاب‌های قرآن را به طور کلی می‌توان در چهار گروه جای داد: عذاب ادنی، عذاب استدراج ،عذاب استیصال و عذاب اکبر.
اولین آنها عذاب ادنی است، قرآن مجید در این باره می‌فرماید: «وَ لَنُذِیقَنَّهُم مِّنَ الْعَذَابِ الاَدْنی دُونَ الْعَذَابِ الاَکْبرِ لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ»؛(سجده/21) به آنان از عذاب نزدیک(عذاب این دنیا) پیش از عذاب بزرگ(آخرت) می‌چشانیم، شاید بازگردند! چرا ادنی (نزدیک‌تر) در برابر اکبر(بزرگ‌تر) قرار گرفته؟ در حالی که یا باید ادنی در مقابل ابعد(دورتر) و یا اصغر در مقابل اکبر قرار گیرد! عذاب دنیا دارای دو وصف است، کوچک بودن و نزدیک بودن و به هنگام تهدید مناسب نیست که روی کوچک بودن آن تکیه شود، بلکه باید روی نزدیک بودنش تکیه کرد، عذاب آخرت نیز دارای دو وصف است دور بودن و بزرگ بودن و در مورد آن نیز مناسب این است که روی بزرگ بودن تکیه شود نه دور بودنش. تعبیر به لعل در جمله «لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُونَ» به خاطر این است که چشیدن عذاب‌‌های هشدار دهنده، علت تامه برای بیداری نیست، بلکه جزء علت است و نیاز به زمینه آماده دارد و بدون این شرط به نتیجه نمی‌رسد و کلمه لعل‌اشاره به این حقیقت است، ضمناً از این آیه یکی از فلسفه‌های مهم مصائب و بلاها و رنج‌ها که از سؤال انگیزترین مسائل در بحث توحید، خداشناسی و عدل پروردگار است، روشن می‌شود.
نه تنها در اینجا که در آیات دیگر قرآن نیز به این حقیقت‌اشاره شده است، از جمله در آیه 94 سوره اعراف می‌خوانیم: ما در هیچ شهر و دیاری پیامبری نفرستادیم، مگر اینکه مردم آنجا را گرفتار مشکلات و زیان‌ها ساختیم تا بیدار شوند و به درگاه خدا روی آورند. این نوع عذاب بیشتر جنبه هشدار دارد و برای بیداری است، مثلاً موتورسواری تصادف می‌کند، همین تصادف موجب می‌شود به خود آمده و به خدا نزدیک‌تر شود، از کارهای زشت گذشته توبه کند و یا از خواب غفلتی که نسبت به خدا و احکام دینی داشته رهایی یافته و بیدار شود.