رفیق !
نشستن و ژست گرفتن سر مزارِ رفیق شھیدت برای ِ پخش و بازدید توی فضایمجازی ، یعنـی نھ تنها راهش رو ادامه نمیدی بلکھ زدی تو خاڪی..!!!
#ایکھمراخواندهایراهنشانمبده🌱
هدایت شده از - اِنْفِسٰاح -
❮【🖇📌】
-
-
تـٰاڪسیرُخنَنِمـٰایَدڪسیدٍلنَبَـرَد
دِلبَـرِمـٰادِلودِلبُـردوبہمـٰارُخنَنِمـودシ..!💔(:❯
سلام رفقا✋🏻!
پویش مون که یادتونه..
جمعه تا جمعه🌿"
به نیت تعجیل در ظهور جانِ جهان💔..
لینک صلوات⇣
https://eltemas-2a.ir/z/1343
لینک دعای سلامتی امام زمان⇣
https://eltemas-2a.ir/d/102
پینوشت:نشر بده تا کمترین کارو کرده باشیم برای مولامون💔...
#جانِجهانکُجاستی
#جمعه_تا_جمعه
از امام رضا(ع) پرسیدند:
حد توکل چیست؟! فرمودند:
اینکه با وجود خدا از هیچ کسی نترسی ..!
:)
هدایت شده از ‹ پراگما ›
چه ذوقی میکند انگشترم هر بار میبیند
عقیقی که بر آن نام تو را کندم ؛ بغل کرده (:
#حَضرتِمَعشوقه
فقط من اینجوری ام که وقتی میخوام درس بخونم شبیه این فیلما یه میوه ای خوراکی ای چیزی میارم میزارم کنارم
بعد تا وقتی که اون خوراکی و میوه رو نخورم نمیتونم تمرکز کنم رو درسم؟
یعنی اگه همون اول نخورمش همه حواسم به اون خوراکیه..😐😂
برای همین یهو از فاز فیلم در میام
مثل این گشنه ها سریع همه شو میخورم و بعد با آرامش درسمو میخونم😂
لدفا بیاید بگید تحنا نیسمممم😭😂
https://eitaa.com/pichideh/2373
موارد استثنا هم گاهی اوقات وجود داره 😂
که البته خیلی به این بستگی داره که اون خوراکی چی باشه !😂
https://eitaa.com/enfesah/3182
خییییلی خوشحالم تحنا نیسممم😭
نمیدونی اصن از خوشحالی تو پوست خودم نمیگنجم...😂
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بعد از تقریبا یکماه و خورده ای اینقدر دلم تنگه این لوکیشنِ که اصن قابل توصیف نیست...(:
بعد از دو ماه اینقدر دلتنگ این لوکیشنم که دارم خفه میشم... !
رفقا حواسمون هست داریم چیکار میکنیم؟
حواسمون هست داریم سنگِ کیو به سینه میزنیم؟