بقول ابراهیم:
«به فکر مثل شهدا مردن نباش
به فکر مثل شهدا زندگی کردن باش»
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بقول ابراهیم: «به فکر مثل شهدا مردن نباش به فکر مثل شهدا زندگی کردن باش»
مگه ابراهیم نمیگه مثل شهدا زندگی کنید؟
مثل شهدا زندگی کردن صرفا تو نوع رابطه با خدا و عبادت و بندگی خلاصه نمیشه...نه..!
مثل شهدا زندگی کردن یعنی
مثل شهید احمدرضا احدی رتبه برتر بشی...!
مثل شهید چمران برترین در رشته ی خودت باشی...!
مثل شهید فخریزاده بین پونصد نخبه دنیا باشی...!
مثل شهید مقدم در به در دنبال ترورت باشن...!
مثل شهید احمدی روشن بدرخشی...!
الان وقت دست دست کردن نیست!
بشین درستو خوب بخون
تمرکزت رو بزار رو موفق شدنت
بزار انقدر موفق باشی تو شغلت و کارت
که در به در دنبال ترورت باشن!
که هدفشون این باشه
که این شمع روشن رو خاموش کنن...!!
این کتاب و قلم تو...
کم از تیر و تفنگ نداره...!
هر دوش میتونه یه تیغ تیزی زیر گلوی دشمن باشه...!!!
به خاطر همین اکثر انقلابی هایی که پا تو این عرصه میزارن
اسمشون میره تو لیست ترور!:)
فکر نکن فلان دانشگاه قبول شدی دیگه تموم شد
نه... تازه شروع شد...!
تلاش کن...درس بخون...
فکر نکن رشته مورد علاقت که پذیرفته شدی دیگه همچی تموم شد و رفت و کارت آسون شد