الان وقت دست دست کردن نیست!
بشین درستو خوب بخون
تمرکزت رو بزار رو موفق شدنت
بزار انقدر موفق باشی تو شغلت و کارت
که در به در دنبال ترورت باشن!
که هدفشون این باشه
که این شمع روشن رو خاموش کنن...!!
این کتاب و قلم تو...
کم از تیر و تفنگ نداره...!
هر دوش میتونه یه تیغ تیزی زیر گلوی دشمن باشه...!!!
به خاطر همین اکثر انقلابی هایی که پا تو این عرصه میزارن
اسمشون میره تو لیست ترور!:)
فکر نکن فلان دانشگاه قبول شدی دیگه تموم شد
نه... تازه شروع شد...!
تلاش کن...درس بخون...
فکر نکن رشته مورد علاقت که پذیرفته شدی دیگه همچی تموم شد و رفت و کارت آسون شد
ببین آقا یه نگاه به ما میندازه...
یه نگاه به دشمنِ با سوادش..
اونقدری تلاش کن که لبخند. بیاد گوشه لبش، غصه نخوره...!
آقا دوست ندارن ما عقب بمونیم...
آقا دوست ندارن دشمن از ما جلوتر باشه...
نزاریم فکر کنن یار ندارن...
امام یار متخصص میخواد...
پس تلاش کن...درس بخون..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ گفتین حرف بزنیم چجوری نوکره واقعی امام زمان باشیم من همش فکر میکنم منی که الان دارم درس میخونم چه
امام زمان سرباز میخواد...
سربار که نمیخواد..
خلاصه که همین
بشینید درستونو بخونید...
شل نگیرید به نظرم..
آدم درست حسابیِ مذهبی کم داریم!!
ولی آینده ی این کشور دست همین ما جوون هاست!
الان سختی بکش تا ظهور رو آسون کنی...:)