مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
اصلا هر وقت درس خوندین گوشه ی ورق بنویسید «نذر ظهورت درس میخونم» به همین خوشمزگی:))) بعدش اینقدر درس
جزوه های منو که نگاه کنی این جمله رو زیاد میبینی...😄
الان این وسطِ وسطِ یکی از جزوه هامه...
کلی خسته شده بودم..😅
خب دیگه الان کم کم رفقا میان میگن دوباره این رفت بالا منبر...
یکی بِکِشدش پایین😂
من اصولاً منبر که برم پایین اومدنم سخته..😔
دیگه فعلا خدافظ...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
جزوه های منو که نگاه کنی این جمله رو زیاد میبینی...😄 الان این وسطِ وسطِ یکی از جزوه هامه... کلی خسته
حالا شما هر وقت خواستید بنویسید نذر رو با ذ بنویسید😂😂😂
اینجا من خسته بودم حواسم نبوده 💔😂
تا حالا شده یه عاااالمه پیام بدی به یه نفر
کللللی حرف بزنی ، بحث کنی ، نق بزنی و...
و بعد یهو اسم طرف رو نگا کنی..!!!
ببینی یا خداااا اونی که باید باشه نیست!!!
اشتباه رفتی تو پیوی یه نفر دیگه !😂
وای خیلی بده!
این لحظه هزاران بار تقدیم تو باد!!
هدایت شده از ღܝ݆ߺیܝوܟܿطܝܣܢ̣ܝღ
#تلنگر🥀
داریم تو فضای مجازی چیکار میکنیم؟!
امامزمان(عج)ببینه باعث لبخندشون هست یا ...؟!🚶🏻♀
هدایت شده از حـࢪفِدݪِدݪٺنگ
تسبیححضرتزهرابعدازنماز
خیلیاثردارد،وکارهاینابسامان
زندگیماراسامانمیدهد!
اگرکارتگرهخورد،تسبیحات
حضرتزهرارابگوتاکارگشاییکند :)
-آیتاللهناصری
هدایت شده از ‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
منمینویسم
‹سپاهپاسدارانجمهوریاسلامیایران›
تو بخون‹باعثوبانیِوحشتآمریکا› . .✌️🏾🕶