هدایت شده از حـࢪفِدݪِدݪٺنگ
تسبیححضرتزهرابعدازنماز
خیلیاثردارد،وکارهاینابسامان
زندگیماراسامانمیدهد!
اگرکارتگرهخورد،تسبیحات
حضرتزهرارابگوتاکارگشاییکند :)
-آیتاللهناصری
هدایت شده از ‹ حُـࢪِّھ¹³⁵ ›
منمینویسم
‹سپاهپاسدارانجمهوریاسلامیایران›
تو بخون‹باعثوبانیِوحشتآمریکا› . .✌️🏾🕶
گاهی..
حَریم اَمنِ خود را بشکنی خوب است.
وقتی جهانی در دَرونت
گریه میخواهد..!
طبیعیه ناخودآگاه پشتیم خیس بشه!؟
و در عین حال بازم داشته باشم خفه بشم از بغض؟!
فقط دارم فکر میکنم به کشورم...
به اعتقاداتم...
به چادرم...
به قرآنی که آتیش زدن...
به...
چقدر سخته یه سری چیزا رو ببینی و نتونی دم بزنی...💔