طبیعیه ناخودآگاه پشتیم خیس بشه!؟
و در عین حال بازم داشته باشم خفه بشم از بغض؟!
فقط دارم فکر میکنم به کشورم...
به اعتقاداتم...
به چادرم...
به قرآنی که آتیش زدن...
به...
چقدر سخته یه سری چیزا رو ببینی و نتونی دم بزنی...💔
چقدر سخته ببینی راست راست داره راه میره و به اعتقادات توهین میکنه و نتونی بزنی تو دهنش...
چقدر سخته رفیقی که اسمشو گذاشته بودی رفیقِ صمیمی و مشتی به اعتقاداتت توهین کنه...!
و بازم نتونی بزنی تو دهنش...
و چقدر سخت تره که بخوای بزنی تو دهنش و بدترشو بخوری ...!
چقدر سخت تره که بزنی تو دهنشون و ... !
خیلی قشنگه که وقتی میدونی اگه حرفی بزنی حرف میخوری ، اگه بزنی ، میخوری ، و اگه هر کاری بکنی بدترشو خودت میبینی ، بازم محکم پا اعتقاداتت وایسی...
اصن قشنگیش به همینه دیگه...
نه؟
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
فقط دارم فکر میکنم به کشورم... به اعتقاداتم... به چادرم... به قرآنی که آتیش زدن... به... چقدر سخته ی
به دلِ امام زمان...
جدی عجب صبری خدا دارد...
حس میکنم گلوم میخواد شکافته بشه و یه عالمه حرف و گریه از توش بزنه بیرون!!!