طبیعیه ناخودآگاه پشتیم خیس بشه!؟
و در عین حال بازم داشته باشم خفه بشم از بغض؟!
فقط دارم فکر میکنم به کشورم...
به اعتقاداتم...
به چادرم...
به قرآنی که آتیش زدن...
به...
چقدر سخته یه سری چیزا رو ببینی و نتونی دم بزنی...💔
چقدر سخته ببینی راست راست داره راه میره و به اعتقادات توهین میکنه و نتونی بزنی تو دهنش...
چقدر سخته رفیقی که اسمشو گذاشته بودی رفیقِ صمیمی و مشتی به اعتقاداتت توهین کنه...!
و بازم نتونی بزنی تو دهنش...
و چقدر سخت تره که بخوای بزنی تو دهنش و بدترشو بخوری ...!
چقدر سخت تره که بزنی تو دهنشون و ... !
خیلی قشنگه که وقتی میدونی اگه حرفی بزنی حرف میخوری ، اگه بزنی ، میخوری ، و اگه هر کاری بکنی بدترشو خودت میبینی ، بازم محکم پا اعتقاداتت وایسی...
اصن قشنگیش به همینه دیگه...
نه؟
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
فقط دارم فکر میکنم به کشورم... به اعتقاداتم... به چادرم... به قرآنی که آتیش زدن... به... چقدر سخته ی
به دلِ امام زمان...
جدی عجب صبری خدا دارد...
حس میکنم گلوم میخواد شکافته بشه و یه عالمه حرف و گریه از توش بزنه بیرون!!!
من واقعا ظرفیتِ اینکه اینجوری ببینم داره به همه ی اعتقادات و دین و زندگی و همه چیم توهین میشه رو ندارم...!
فقط دارم خدا خدا میکنم کاری دستِ خودم و خونوادم ندم...!
من نمیتونم همه جا سکوت کنم...
نمیتونم ببینم جلو چشمم داره به همه ی زندگیم توهین میشه و من بشینم نگاه کنم و ریلکس نفس بکشم...
آخرشم...
ولی اگه کاری دست خودم دادم حلال کنید..
دعا کنید حالم خوب شه...
دعا کنید روحم آروم بگیره..
روحم در عذابه...
ولی اینکه تو کلاس بین ۳۰ نفر ، فقط دو سه نفر رفیقت باشن و همون دو نفر هم امروز بفهمی صاف صاف وایسادن و پشت سرت هر چی از دهنشون در اومده بهت گفتن و تازه وقتی میبیننت ابراز علاقه و محبت بکنن بهت خیلی بده!!!
بیاین اینقدر دو رو نباشیم...!
امروز جوری طرف رو شستم گذاشتم کنار که خودم هم موندم !