هدایت شده از - اِشتیٰاق
از فࢪاق تو اگࢪ دق بکنم نـیـسـتـ عجب!
این عـجـیـبــ است که من زنده بمانم بــیـ تو...:-[
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
جلسه داشتیم در جهت اینکه چجوری بادِ برخی از این اغتشاشگر های کوچولومونو بخوابونیم و دهانِ مبارکشون ر
خلاصه رفقایی که هر از گاهی میان چرت و پرت میگن الان شدیدا برای مباحثه میطلبمتون..😉😁❤️
گرچه از لطف پدروار علی سرشارم...
هر که دارم ز غلامی محمد دارم:)🫀
#سیدپوریاهاشمی
اونقدری که امشب ذوق دارم و روحم در پروازه
یک هزارمش و تولد خودم ذوق نداشتم😂😄
ولی خدایی
الان که دارم فکر میکنم به کارای پیامبر
بیشتر میفهمم که
بزرگترین معجزه ی کل تاریخ از آن پیامبره...!
واقعا واقعا واقعا سر و کله زدن با یه عده جاهل و گمراه و نا آگاه کار هر کسی نبود