eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
_ دوره‌ۍ آمـوزش مجـازۍ 📱 امــر به معــروف و نهــی از منڪـر (عمومـی،تکمیـلی،کاربـردی،بصیـرتی،تربیـت مربـی) با تدریس استاد توانمند کشوری 🌟 🌟 🗓طول‌ دوره : ۲۵ روز ⏰ با صرف روزی : ۱۵ دقیقه 🔔شروع دوره : ۱۵ ام هرمـاه ثبـت نام با ارســال ڪلمـه‌ۍ معــروف به👇🏼 @vajeb123 در یڪی از پیام رسانهاۍ 🌼ایتا 🌼گپ 🌼آی‌گپ 🌼سروش 🌼روبیکا 🌼بله🌼 هزینه‌ۍ دوره در ازاۍ👇🏼 ✨ارائه محتوای آموزشی ✨بهره مندی ازپشتیبان آموزشی ✨ارائه گواهی الکترونیکی معتبر ✨عضویت در باشگاه کاربران ✨شرکت در جلسات آنلاین استاد ✨اپلیکیشن(برنامه کاربردی) رایگان آموزشی ✨دریافت فایل کتاب دوره فقط 0⃣5⃣ هزار تومان و طرح 👇🏼 فقط ارائه‌ۍ محتواۍ آموزشی 💥گواهی به عنـوان دوره ضمـن خدمـت در ادارات قابل پذیـرش است. 💎مرکز تخصصی آموزش و احیای واجب فراموش شده... ‌╔═💎💫═══╗ @aamerin_ir ╚═══💫💎═╝ به کانال آمرین بپیوندید👆 سلام نمیدونم از این دوره اطلاع دارین یانه؟! دوره یبسیارعالیییی با استاد عالی ☺️👌🏼 یعنی برهر مومنی واجبه که شرکت کنه بسیااار کاربردیهه به قول یکی از دوستان بعد دوره انکار تازه متولد میشی🙃 میدونم صددرصد هممون دغدغه ی واجباتمونو داریم که خوب بلد باشیم و به نحواحسن انجامش بدیم این دوره از اون دوره هاییه که همه دغدغه هامونو درباره امربه معروف رفع میکنه و جواب میده😇 جسارته ان شالله که ثبت نام کنید و همچنین تبلیغ دوره روهم بین مومنین واقعی انجام بدید تا بیتفاوتی که ایم روزا واقعا تو جامعمون بیداد میکنه از بین بره و در این مسیر شده چند قدمی هم ماموثر باشیم که از مقدمات ظهوره ان شالله😍😍 سوالی بود درخدمتم _ ++
https://eitaa.com/moontaazer/1275 شکر خوردمه _ بله بله😂
اینی که می‌خوام بگم و قصد داشتم فردا بگم... هم اینکه الان حوصله ندارم ، هم اینکه وقت ندارم الان... ولی چون فردا وقت خالی خیلی کم دارم میترسم نرسونم بگم ترجیح دادم الان بگم
یه بنده خدایی می‌گفت
امروز داشتم کتاب [انسان کامل،شهید مطهری]رومیخوندم... تو همون صفحات اول رسیدم به یه پاراگراف وقتی خوندمش از خودم یه سوال پرسیدم،که الان می‌خوام از شما بپرسم لطفاً فکر کنید و جواب بدید
خب اوکی همین تعداد جواب هم کفایت می‌کنه برای ادامه ی صحبت...
خیلی خب بزارید متن اون پاراگراف رو بفرستم شما هم بخونیدش
شناخت علی،یعنی شناخت شخصیت علی نه شخصِ علی.
در هر حدی که شخصیت جامع علی (ع) را بشناسیم،انسان کامل اسلام را شناخته ایم
و در هر حدی که انسان کامل را عملاً_نه اسماً و لفظاً_امام و پیشوای خود قرار دهیم،راه او را برویم،تابع و پیرو او باشیم و کوشش کنیم که خود را بر طبق این نمونه بسازیم،[در همان حد]شیعه ی این انسان کامل هستیم
دقت کنید میگه «عملا» نه «اسماً» و «لفظاً»