محمدحسینپویانفراۍمادرِابوالفضل.mp3
زمان:
حجم:
8.1M
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
اینو گوش کنیدا...:)
اکثر روزا اینو گوش میدم...
معمولا صبح ها که میخوام برم کلاس ، تو ماشین اینو گوش میکنم...
آرامش میگیرم...:)
یکی دوبار میگم ای مادر اباالفضل جان ها فدای نامت...!
و اینجوری روزمو میسازم..😄
برا امشب مداحی بسه دیگه هوم؟
اگه مایلید هر شب یادم بیارید...
یه چند تا مداحی بفرستم با هم گوش کنیم...🙃
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
اصن مداحی نیست که...
قرص آرامش بخشه...
_ منتقم حال ابجیت بده کم اوردم خسته شدم🙂🚶♀️
_ مگه میشه تو بگی منتقم و من تو رو نشناسم؟؟
کلا چند نفر به من میگن منتقم..
یکیشون خودتی..:)
بیا پیوی گل..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
ماشاءالله بر تو مادر...!
_کاش روضه میفرستادی حالم داغونه داااغون...
_قول میدی اگه روضه فرستادم گریه کنی؟
آخه روضه و ذکر مصیب حرمت داره...
نمیشه گوش کنی و همینجوری زل بزنی!:)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
با نامِ عباست، خیلی گره وا شد...
تا نذرِ تو کردم، دردم مداوا شد...!:)
هدایت شده از مِشْکــــاة|ᴍᴇsʜᴋᴀᴛ
عباس اگر بود دستت را میشکست...
عباس اگر بود دستت را میشکست....
چادر از سر بانو میکشی؟!
عباس اگر بود دستت را میشکست...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
با نامِ عباست، خیلی گره وا شد... تا نذرِ تو کردم، دردم مداوا شد...!:)
وصآل ما و شما دیر متفق گردد
که من اسیر نیازم و تو صاحب نازی ..
#ایهاالعزیز