eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی وقته مباحثه نکردیم و حرف نزدیم!!
بیاین امشب حرف بزنیم.. منظورم از حرف ، مثل قدیماس که سوال میپرسیدین و همه با هم میشستیم درباره سوالتون مباحثه میکردیم و... سوالی که ذهنتو درگیر کرده رو بپرس تا دربارش حرف بزنیم... از اون سوال پدر مادر دارا بپرسیدا...
رفقا هم هر کسی جوابِ سوالِ بقیه رو میدونست یا جوابی داشت که بده و... بیاد ناشناس جواب بده...🌸
خیلیا که جدیدن پرسیده بودین درباره چی! درباره هر چیز شرعی و مذهبی و عرفی و اخلاقی و اجتماعی و احساسی و...ای که ذهنتو درگیر کرده! یا مشکلی که داری! یا مسئله ای نیاز داری دربارش اطلاعات بیشتری کسب کنی و بیشتر دربارش صحبت بشه! تو بپرس.‌... ما ام هر چیش در توانمون بود جواب میدیم...
قدیمیا که در جریانن شروع کنن فعلا... تا جدیدا راه بیفتن 😉
https://eitaa.com/eshtiaq_m/2917 چند تا از ممبر های پر حرف برن اینجا 😂
_ عاقا😭..تورو خدا تو کانالت بزار امشب برای بچه های امنیت خیلی دعا کنیم خیلی زیاد....صدقه بدین بچه ها فردا براندازا میخوان راهپیمایی امروزو جبران کنن فراخان زدن همه جا پر شده دانشگاه مام همه میخان برن..تورو خدا دعا کنین فردا کربلا نشه😭 بچه هامونو از بین نبرن:) _ دعای امام زمان بدرقه شون باشه ان‌شاءالله... :) بچه های امنیت، قشرِ مظلومی که هیچ وقت زَحَماتشون دیده نمیشه و خیلی خیلی هم زحمت میکشن...:)) نگران فردا هم نباش بچه هاشون فردا مدرسه دارن نمیتونن غیبت کنن 😂🤝😅(بزارین اینجوری فکر کنیم!(:)
رفقا نفری پنج تا صلوات بفرستید برا بچا امنیت و حفاظت و... سلامتی نیرو ها و... دمتون ممنون🌸
_سلام،گفتی دعای امام زمان یه سوال میخواستم بپرسم میرم سر اصل مطلب چطوری امام زمانو خوشحال کنم؟ چطوری؟ اینکه درحد دوست داشتن ایشون نیستم شکی نیست ولی حداقل کاری ک برای خوشحالی شون میتونم انجام بدم چیه؟ ممنون میشم بفرمایید _ سلام ممبر جان.. چشم تا هر جا که دونستم، میگم +بحث مورد علاقه من:>
واسه امام زمان میشه کلی کار انجام داد کلیییییی کار از آسون ترینش شروع میکنم بگم... مثلا کار خیر که میکنیدا.. برای امام زمان انجامش بدید حتی اگه اون کار خیلی کوچک باشه..!
زیارت رفتی به نیابت از امام زمان برو... نذر داری،قربونی می‌کنی هدیه به امام زمان قربونی کن... قرآن میخونی به نیابت از امام زمان بخون دعا میخونی همینطور ذکر میگی همینطور صدقه میدی همینطور هرررر چی هرررر چی که انجام میدی به نیابت از امام زمان انجام بده..