eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
یا مثلاً... اگه امروز یه گره از کار کسی باز کردی... اگه اعصابت خورد بود ولی با این حال با لبخند و خوشرویی جواب مردم و دادی... یه لیوان آب دادی دست والدینت... کسیو خوشحال کردی... به دوستت،رفیقت،همسایت،خواهرت،برادرت و...خیری رسوندی بگو هدیه به امام زمان:)
میری هیئت،کاره ای هستی... تو دستگاه امام حسین پست و مقامی داری؟ اصلا کفش جفت می‌کنی؟ بگو ثوابش هدیه به امام زمان.
روزه (مستحبی)میگیری؟ ثوابش هدیه به امام زمان.
پرچم میزنی بالا در خونت؟ بگو خدایا اگه ثوابی داره همش هدیه به امام زمان
پنجشنبست؟ می‌خوای خیرات بدی واسه اموات؟ بگو به نیت شادی قلب امام زمان فلان چیزو پخش میکنم، ان شاءالله که امام نَظَری به اموات داشته باشن..
یه لبخند با محبت به پدر و مادرت میزنی؟ بگو ثوابش هدیه به امام زمانم..:)
زرنگ باش😁🌱
می‌بینی؟ شاید یه ظاهر خیلی کوچیک باشه وقتی هدیه میدی به امام زمان اون عمل خالص میشه... از باطن خیلی ارزشمند میشه:)
اصن اون عمل خاص میشه!!
به قول آقای رائفی پور: وقتی برای سلامتی امام زمان دعا می‌کنی انگار داری برای سلامتی خودت دعا می‌کنی چون امام زمان هم برات دعا می‌کنه:)
امام زمان به ما توجه داره ماییم که ازش غافلیم اگه ما هم توجهمون رو بهش بدیم اون موقست که دنیامون عوض میشه:)))!
با این کارا... رفته رفته وابسته میشی عادت می‌کنی بهش بعدش رفته رفته دلبستش میشی طوری که دیگه نمیتونی نبودش و تحمل کنی:)